امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 65061
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 14 شهریور 1396 - 20:21 | | ارسال توسط :

زبان سرخ مسلمان؛ مهندس دردسرساز

مسلمان و تیم ملی ظاهرا دو خط موازی هستند. آنقدر دور از هم و غیرقابل پیوند که هافبک پرسپولیسی‌ها در مصاحبه برنامه ۹۰ از بازیکنان تیم ملی و برنامه و آینده آنها از فعل سوم شخص استفاده می‌کند و شانسی برای حضور در این جمع برای خود قائل نیست.

به گزارش بابل نوین، اما قصه جدایی مسلمان و تیم‌ملی از کجا شروع شد و مسلمانی که توسط کی‌روش به تیم ملی دعوت شده بود از کجای راه، راهش جدا شد. همه از یک مصاحبه می‌گویند. مصاحبه‌ای که از آن به عنوان بدترین حرف‌های مسلمان نام برده می‌شود. در آن مصاحبه مسلمان گفته بود چون می‌دانسته در لیست نهایی کی‌روش برای جام‌جهانی حضور ندارد خودش را به مصدومیت زده است. بعد از آن مسلمان نه تنها در لیست جام‌جهانی بلکه در هیچ لیست دیگری نامش دیده نشد.

مسلمان حالا و بعد از گذشت حدود ۴سال از آن اتفاقات حرف‌های جدیدی زد. حرف‌هایی که بعید نیست مدتی بعد از آن به عنوان سند و دلیل اتفاقاتی که برای او در پرسپولیس خواهد افتاد نام ببرند. مسلمان در این مصاحبه صحبت‌هایی را مطرح کرد که باعث رنجش برانکو و شاید مدیران پرسپولیس شود. از لو دادن ترکیب پرسپولیس برای گسترش فولاد و این که کدام بازیکنان نیمکت‌نشین خواهند بود و از توصیه‌های فنی به برانکو که طارمی و منشا نمی‌توانند همزمان در ترکیب باشند تا انتقاد از بازیکنان اوکراینی و به نوعی مسخره کردن بازیکنانی که همه می‌دانند چه کسانی آنها را به پرسپولیس آوردند. این حرف‌ها شاید تبعات زیادی برای این بازیکن داشته باشد تا مشخص شود که این بازیکن مصاحبه کردن را به اندازه بازیسازی بلد نیست و نمی‌تواند حرف‌هایش را مدیریت کند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.