امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 54074
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 20 فروردین 1396 - 12:43 | | ارسال توسط :

زنگنه مجلس را قانع کرد

به گزارش بابل نوین، در جلسه علنی امروز مجلس حمیدرضا حاجی دلیگانی و ۱۳ نفر از نمایندگان مجلس از بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت در خصوص قراردادهای جدید نفتی و تضاد آن با سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی سوال کردند که زنگنه توانست با پاسخ های خود مجلس را قانع کند. ۱۴ نفر از نمایندگان مجلس در […]

به گزارش بابل نوین، در جلسه علنی امروز مجلس حمیدرضا حاجی دلیگانی و ۱۳ نفر از نمایندگان مجلس از بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت در خصوص قراردادهای جدید نفتی و تضاد آن با سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی سوال کردند که زنگنه توانست با پاسخ های خود مجلس را قانع کند.

۱۴ نفر از نمایندگان مجلس در سوالی خطاب به وزیر نفت از وی پرسیدند چرا با وجود عدم اصلاح ایرادات اصلی در الگوی پیشنهادی قراردادهای جدید نفتی و تضاد آن با سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و سایر قوانین و طی نشدن تشریفات قانونی و در نظر نگرفتن منافع ملی، وزارت نفت در پی اجرایی کردن این قراردادها است.
وزیر نفت هم در پاسخ به این سوال با تشریح روند مشورت‌خواهی‌ها و مذاکرات انجام شده در خصوص این قراردادها، گفت: ساختار قراردادهای جدید نفتی به گونه‌ای است که بیشتر از ۷۰ درصد ظرفیت صنعت نفت در اختیار شرکت‌های ایرانی قرار می‌گیرد و اگر به سرعت عمل شود بیش از ۸۰ میلیارد دلار سرمایه خارجی جذب تولید و اشتغال کشور می‌شود.
پس از توضیحات وزیر نفت وارد بودن سوال توسط مسعود پزشکیان به رأی گذشته شد که از ۲۲۵ نماینده حاضر در جلسه ۵۶ نماینده سوال را وارد دانسته و ۱۲۵ نفر این سوال را وارد ندانستند. بدین ترتیب مجلس شورای اسلامی توضیحات وزیر نفت را قانع کننده تشخیص داد.
منبع: ایسنا
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.