امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 64616
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 07 شهریور 1396 - 19:59 | | ارسال توسط :

ستاره‌های موفق در تیم‌های ناموفق؛ فصلی به کام هافبک‌دفاعی‌ها

هافبک‌دفاعی‌ها، خوش‌بخت‌ترین بازیکنان لیگ جدید هستند.

به گزارش بابل نوین، در پایان هفته پنجم، مهدی کیانی به صدر جدول بهترین بازیکنان لیگ برتر رسید. جدولی که هر هفته توسط آنالیزورهای برنامه نود به‌روزرسانی می‌شود. در این هفته‌ها کیانی لشکر شکست‌خورده تراکتورسازی را به تنهایی جمع کرد. در تیمی که بازیکنان جوان پس از متحمل شدن سه شکست در سه هفته ابتدایی لیگ، خودباوری را از دست داده بودند. ولی کیانی به قدری وظیفه‌اش را خوب انجام داد که حالا تراکتورسازی دو برد متوالی را جشن گرفته است.

علاوه بر کیانی، بقیه هافبک‌ دفاعی‌های لیگ هم روزهای خوبی را سپری می‌کنند. میثم دورقی هافبک‌دفاعی استقلال‌خوزستان که در این فصل نیمی از گل‌های تیمش را هم زده، چهارمین بازیکن برتر لیگ است. آگوستو سزار، هافبک دفاعی نفت آبادان هم‌امتیاز با دورقی در جایگاه چهارم مشترک قرار دارد. احمد عبدالله‌زاده هافبک دفاعی فولاد هم دیگری بازیکنی است که در بین ده بازیکن برتر لیگ دیده می‌شود.

در تیم‌های دیگر هم شرایط هافبک دفاعی‌ها بهتر از بقیه بازیکنان است. روزبه چشمی و امید نورافکن از استقلال به تیم ملی دعوت شدند. اکبر ایمانی، هافبک دفاعی این فصل پدیده در بازی همین هفته مقابل استقلال، نقش اساسی در شکست تیم منصوریان داشت و بهترین بازیکن زمین لقب گرفت. کمال کامیابی‌نیا هم هر چند روزهای خوبی ندارد، ولی هر بار با ورود به زمین، سرنوشت پرسپولیس را عوض می‌کند. فعلا این فصل را باید به کام هافبک‌دفاعی‌ها دانست./م

منبع: نود

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.