امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 63979
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 29 مرداد 1396 - 15:42 | | ارسال توسط :

سرمربی پیشین تیم ملی تحت عمل جراحی قرار گرفت

به گزارش بابل نوین، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت. حشمت مهاجرانی در این باره گفت: حال عمومی‌‌‌ام خوب است و جا دارد از تلاش و زحمات دکتر مظفری رئیس بیمارستان و همچنین دکتر هوشنگی پزشک معالجم تشکر کنم. وی اضافه کرد: همچنین دوستان و ایرانیان مقیم امارات به […]

به گزارش بابل نوین، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.

حشمت مهاجرانی در این باره گفت: حال عمومی‌‌‌ام خوب است و جا دارد از تلاش و زحمات دکتر مظفری رئیس بیمارستان و همچنین دکتر هوشنگی پزشک معالجم تشکر کنم.

وی اضافه کرد: همچنین دوستان و ایرانیان مقیم امارات به خصوص لطیف صفری و همچنین کارکنان و کادر پرستاری بیمارستان ایرانیان در روزهای اخیر زحمات زیادی را متقبل شدند.

مهاجرانی چند روز پیش به علت نارسایی از ناحیه معده در بیمارستان بستری شد. ساعتی پیش پزشکان ابتدا از این ناحیه آندوسکوپی کرده و سپس مهاجرانی را تحت عمل جراحی قرار دادند.

وی در نقش مربی افتخارات کم‌نظیری را برای فوتبال کشورمان به ارمغان آورده که صعود به جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین به عنوان تنها نماینده آسیا و اقیانوسیه، صعود به بازی‌های المپیک ۱۹۷۶ مونترال، قهرمانی با تیم ملی بزرگسالان در جام ملت‌های آسیا در سال ۱۹۷۶، قهرمانی با تیم ملی در بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴ و کسب مقام نخست در رقابت‌های جوانان آسیا از آن جمله است./م

منبع: تسنیم

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.