امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 79987
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 15 اسفند 1396 - 16:18 | | ارسال توسط :

سلطانی‎فر: اسکی به برنامه بلندت مدت ۵ ساله نیاز دارد

وزیر ورزش و جوانان می گوید برای پیشرفت اسکی در حوزه قهرمانی و همگانی به برنامه بلندمدت ۵ ساله نیاز است.

به گزارش بابل نوین، مسعود سلطانی فر رئیس ورزش و جوانان در حاشیه رقابت های اسکی قهرمانی آلپاین آسیا به میزبانی پیست اسکی دربندسر گفت: امروز جای همه مردم ایران در دربندسر خالی است، شرایط بسیار خوبی برای برگزاری آبرومند رقابت های آسیایی در این پیست فراهم شد که جای تقدیر و تشکر دارد. خوشبختانه در این رویداد ورزشکارانی از ۱۰ کشور آسیایی حضور داشتند و نمایندگان ما توانستند به مدال های خوش رنگی دست پیدا کنند.

وی افزود: در کشور استعدادهای زیادی در بین جوانان داریم  که البته به دلیل اینکه زمان اسکی در ایران به دلیل شرایط آب و هوایی محدود است ورزشکاران ما نمی توانند به آمادگی لازم دست پیدا کنند، در این رابطه نیاز به برنامه ریزی بلند مدت داریم.

سلطانی فر افزود: پیست های موجود باید نوسازی شود و به ویژه از شرایط آب و هوایی متفاوت کشور برای استفاده بیشتر اسکی بازان در پیست های اسکی بهره ببریم. تلاش برای افزایش  فصل اسکی به شش یا حتی هشت ماه از جمله برنامه های بلند مدتی است که شاید تا ۵ سال هم زمان ببرد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در بخش همگانی هم مردم بیشتری باید بتوانند اسکی کنند و درحوزه قهرمانی هم تلاش می کنیم در بخش بین المللی، آسیایی و جهانی به مدال های بیشتری دست پیدا کنیم./ص

خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.