امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 63055
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 15 مرداد 1396 - 9:45 | | ارسال توسط :

سه اثر اقتباسى روی صحنه خانه هنرمندان

به گزارش بابل نوین، روزبه حسینى از اجراى سه اثر اقتباسى به قلم خود، توسط سه کارگردان جوان خبر داد. روزبه حسینى سرپرست گروه «و ناگهان» در خصوص برگزارى این رپرتوار چنین گفت : در همه جاى دنیا گروه‌های تئاترى با رپرتوار زنده هستند ، ما به بیستمین سال گروه «و ناگهان» نزدیک می‌شویم و کمتر […]

به گزارش بابل نوین، روزبه حسینى از اجراى سه اثر اقتباسى به قلم خود، توسط سه کارگردان جوان خبر داد.

روزبه حسینى سرپرست گروه «و ناگهان» در خصوص برگزارى این رپرتوار چنین گفت : در همه جاى دنیا گروه‌های تئاترى با رپرتوار زنده هستند ، ما به بیستمین سال گروه «و ناگهان» نزدیک می‌شویم و کمتر از دو سال دیگر این گروه ٢٠ ساله می‌شود.

وى در ادامه افزود : در تمام این سال‌ها کارگردانانی در گروه من متولد شدند که پس از اولین کارشان از گروه جدا شدند، از حدود سی ماه قبل، تصمیم گرفتم گروه را دوباره از نو بسازم و جوانان بسیار مستعد را دورهم جمع کنم ؛ از میان بیش از پنجاه نفر، در این دو سال و نیم، پس از اجرای چند نمایش و برگزاری کارگاه‌های مختلف، ١۵ نفر به‌صورت منسجم باقى ماندند که ۴-۵ نفرشان گرایش‌هاى جدی کارگردانى دارند و حالا در این رپرتوار سه نفر براى سه نمایش‌نامه اقتباسى من آستین بالا زده‌اند.

رپرتوار گروه تئاتر «و ناگهان» به‌صورت تخصصى به سه نمایش اقتباسى می‌پردازد ،که وجه پژوهشى و علمى خواهد داشت درعین‌حال، شکل داورى این رپرتوار به‌زودی اعلام خواهد شد.

رپرتوار گروه تئاتر «و ناگهان» به سرپرستى روزبه حسینى از ٢٢ مرداد تا ١٣ شهریورماه ، ساعت ١٩ در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به روى صحنه می‌رود.

منبع:باشگاه خبرنگاران

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.