امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 67741
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 24 مهر 1396 - 18:21 | | ارسال توسط :

شاهسونی: ۲۴۷ حافظ کل قرآن کریم به تعداد حافظان کشور افزوده شدند/ تلاش برای گسترش حوزه‌های قرآن‌محور

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)  با اشاره به فعالیت‌های این مؤسسه گفت: مهم‌ترین فعالیت مؤسسه بیت‌الاحزان تربیت حافظان قرآن کریم است که جهت لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم در کشور انجام می‌شود. وی با بیان اینکه امروز […]

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)  با اشاره به فعالیت‌های این مؤسسه گفت: مهم‌ترین فعالیت مؤسسه بیت‌الاحزان تربیت حافظان قرآن کریم است که جهت لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم در کشور انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه امروز گستره فعالیت‌های مؤسسه بیت‌الاحزان به اقصی نقاط کشور و بلکه به برون از مرزها می‌رسد، گواه این ادعا را حضور گسترده علاقه‌مندان به ساحت قرآن کریم از تمام استان‌ها و کشورهای مختلف اعم از عراق، اندونزی، افغانستان، پاکستان،‌ آمریکا و غیره در مدارس شبانه‌روزی حفظ یکساله قرآن کریم این مؤسسه دانست.

شاهسونی با تصریح اینکه ذیل این مؤسسه ۹ مدرسه شبانه‌روزی در استان‌های مختلف کشور مشغول به فعالیت هستند، گفت: امروز این مدارس در شهرهای شیراز، فسا، استهبان، بیرجند، مشهد، تهران، قم و آبادان مشغول به فعالیت هستند.

عضو بنیاد بین‌المللی حفظ قرآن کریم اظهار کرد: امسال در مدارس شبانه‌روزی حفظ یکساله قرآن کریم ۲۴۷ حافظ کل قرآن کریم تربیت شده و به تعداد حافظان کل کشور افزوده شدند که بحمد الهی اتفاق بسیار مبارکی در کارنامه درخشان فعالیت‌های مؤسسه بیت‌الاحزان است.

وی یادآور شد: با تربیت این ۲۴۷ حافظ‌کل مجموع حافظان کل قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) به ۱۶۵۰ حافظ کل طی ۲۱ سال فعالیت بیت‌الاحزان رسیده است.

شاهسونی همچنین به فعالیت حوزه علمیه قرآن‌محور این مؤسسه اشاره کرد و گفت:‌ هم‌اکنون یک حوزه علمیه قرآن‌محور در روستای قرآن‌آباد ایران مشغول به فعالیت است اما در عین حال بنا داریم تا تعداد این حوزه‌ها را افزایش دهیم.

منبع:ایکنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.