امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 72001
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 04 آذر 1396 - 19:46 | | ارسال توسط :

شاه‌علی‌دوست: دایی همیشه به جامعه داوری احترام می‌گذارد/ نیاز به این پیروزی داشتیم

کاپیتان تیم سایپا گفت: علی دایی همیشه به جامعه داوری احترام می‌گذارد و این را همیشه به من و تمام بازیکنان گفته که به داوری احترام بگذارید.

به گزارش بابل نوین،روزبه شاه‌علی‌دوست بازیکن تیم فوتبال سایپا پس از پیروزی تیمش مقابل تیم مشکی‌پوشان خراسان در جمع خبرنگاران گفت: شرایط حساس بود، ما به پیروزی در این دیدار نیاز داشتیم، مشکی‌پوشان هم با توجه به اتفاقاتی که در جدول افتاده بود برای پیروزی به میدان آمده بودند، بازی فیزیکی‌ای بود و خیلی از بازیکنان با هم درگیر بودند و به دلیل زد و خوردهای بیش از حد کارت‌های زیادی از جیب داور بیرون می‌آمد، خداراشکر می‌کنم که توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم، به هر حال چون آنها آمده بودند پیروز شوند و ما هم رفته بودیم تا هر ۳ امتیاز را بگیریم و در زمین خودمان نبازیم این درگیری‌ها طبیعی بود.

وی در ادامه افزود: اینکه ما می‌توانیم موقعیت خلق کنیم و به گل برسیم خیلی خوب است و جای امیدواری دارد و اگر کمی تمرکزمان بیشتر شود قطعاً از موقعیت‌هایی که درست کرده‌ایم بهتر می‌توانیم استفاده کرده و به گل بیشتری برسیم.

بازیکن تیم فوتبال سایپا در خصوص وضعیت کاپیتانی‌اش در این تیم اظهارداشت: من سالها در سایپا بوده‌ام و تجربیات زیادی را کسب کرده‌ام، بزرگترهای خوبی مثل آقای صادقی داشتم و همیشه دوست داشتم رفتاری مثل رفتار ایشان را در زمین داشته باشم، الان هم برای من جای خوشحالی دارد که تیم به من اطمینان کرده است و بچه‌ها هم صحبت‌ها و تمام حرف‌های من را در زمین گوش می‌کنند و من هم در پیرو صحبت‌های کادر فنی آنها را به بازیکنان انتقال می‌دهم.

کاپیتان تیم سایپا در خصوص اعتراضات شدید دایی به داور تأکید کرد: علی‌آقا اتفاقاً اعتراضات کمی می‌کند و بارها به ما گفته است که در زمین به داور اعتراض نکنید اما بعضی از صحنه‌هایی که احساس می‌کند که به نفع تیمش بوده و داور آن را لحاظ نکرده مجبور می‌شود که اعتراض کند.

وی در پاسخ به این سوال که ذهنیتی به وجود آمده است که دایی با اعتراضاتش می‌خواهد داور را تحت تاثیر خودش قرار دهد، اظهارداشت: اصلاً اینطور نیست و امروز دیدید که آقای کرمانشاهی علی دایی را اخراج کرد. آقای دایی همیشه به جامعه داوری احترام گذاشته است و این مسئله را همیشه به من و بقیه بازیکنان گفته که انجام دهیم، امیدوارم این نگاه نسبت به علی دایی عوض شود چون ایشان همیشه از داوری و داوران حمایت می‌کند و نمی‌گذارد ما هم به داوران اعتراض کنیم.

منبع:فارس

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.