امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 69412
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 15 آبان 1396 - 14:08 | | ارسال توسط :

شمس: هر ورزشکاری که قلیان می‌کشد باید ۵ سال محروم شود!

سرمربی گیتی‌پسند معتقد است اگر ورزشکاری در حال مصرف قلیان دیده شود، باید محرومیت ۵ ساله برای او وضع شود.

به گزارش بابل نوین،حسین شمس درباره دیدار فردا (سه‌شنبه) تیمش مقابل ارژن اظهار داشت: تیم ما بسیار سرحال است. هفته گذشته احمد اسماعیل‌پور را نداشتیم اما در دیدار فردا غایبی نداریم. بعضی اوقات روزی دو جلسه تمرین داریم و انگیزه اعضای تیم بسیار بالا است. دوست داریم عقب ماندگی چهار امتیازی از مس سونگون را جبران کنیم و به صدر جدول برسیم.

وی در مورد محرومیت دوباره افشین کاظمی به علت استعمال قلیان، با بیان اینکه از این موضوع اطلاعی ندارد، تصریح کرد: امروز در رسانه‌ها خبری در این خصوص خواندم و متوجه شدم دو ماه به محرومیت این بازیکن اضافه شده است. لیست امسال تیم ما پُر است و ما نمی‌توانستیم از او در لیگ امسال استفاده کنیم. باید ببینیم برای فصل بعد چه اتفاقی می‌افتد.

سرمربی گیتی‌پسند در این باره که محرومیت وریا غفوری و محسن مسلمان به خاطر استعمال قلیان تعلیق شد اما کاظمی به مدت دو ماه محروم شد، خاطرنشان کرد: من با این موضوع موافقم و به نظرم هر کسی که قلیان می‌کشد، باید ۵ سال محروم شود! ورزشکاران الگو هستند و خیلی بد است که فیلم و عکس آنها در حال مصرف قلیان در سایت‌ها منتشر شود. کمیته اخلاق نباید این قدر کم محروم کند، بلکه باید بیش از ۳،۴ و حتی ۵ سال چنین بازیکنانی را محروم کند.

شمس گفت: زمانی که یک جوان، ورزشکاری را می‌بیند، باید یاد ورزش و پهلوانی بیفتد، نه دود و قلیان! اگر کمیته اخلاق عکس یا فیلمی از ورزشکاری در حال مصرف قلیان دید یا اگر خود این ورزشکار از چنین موضوعی صحبت کرد، باید او را محروم کند. چون بچه‌های ما هم در جامعه زندگی می‌کنند و آنها از همین ورزشکاران الگوبرداری می‌کنند.

منبع:تسنیم

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.