امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 67123
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 14 مهر 1396 - 16:32 | | ارسال توسط :

شهیدحججی دلیلی برای شکست دشمن در جنگ نرم است

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه دشمن تلاش بسیاری کرده تا جوانان ما را به وسیله فضای مجازی، ماهواره‎ها و موبایل‎ها گمراه و از راه به‎در کند، گفت: شهید حججی نشان داد که دشمن نتوانسته موفق شود.

به گزارش بابل نوین، حجتالاسلام والمسلمین سیدمجتبی میردامادی، در خطبههای این هفته نماز جمعه اصفهان که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسؤولان حج گفت: رهبر انقلاب تأکید کردند که حج فرصتی برای تعامل با مسلمانان دنیا است، ایرانیان میتوانند در حج با رفتار و گفتار خود بهترین مبلغ انقلاب باشند و توطئههای دشمنان را خنثی کنند.

وی همچنین با اشاره به جایگاه والای شهید حججی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در هفته گذشته با خانواده شهید حججی دیدار داشتند و در آن دیدار تأکید کردند که همه شهدا عزیز هستند و غیر از شهیدمحسن حججی شهدای دیگری هم داریم که داعش سر آنان را بریده است، اما خدای متعال بر اساس حکمت خود او را نماینده و سخنگوی این شهیدان قرار داده است و او نماد شهادت مظلومانه و شجاعانه دیگرشهیدان است.

امام جمعه موقت اصفهان ابراز کرد: دشمن تلاش بسیاری کرده است تا جوانان ما را به وسیله فضای مجازی، ماهوارهها و موبایلها گمراه و از راه بهدر کند و بسیاری نیز میگفتند که نسل آینده نسل انقلاب نیست، اما شهادت شهیدمحسن حججی ثابت کرد که انقلاب رویشهایی دارد و ملت ایران از آرمانهای خود عقبنشینی نخواهد کرد.

وی با انتقاد از دیدار برخی مسؤولان کشور با منافقان و فتنهگران ۸۸ و برخورد دوستانه با آنان، اظهار کرد: باید به مسؤولان کشور عرض کنم که ما خواهان یک کشور متحد هستیم اما این به آن معنا نیست که شما با کسانی که میخواستند مملکت را به دست آمریکا بدهند اینگونه دوستانه برخورد کنید، مواضع خودتان را روشن کنید و بگویید آیا همراه رهبر هستید یا فقط در زبان ادعای ولایتپذیری میکنید؟

حجتالاسلام والمسلمین میردامادی به نقض عهدهای مختلف آمریکا در برجام اشاره و بیان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند که بروید مذاکره کنید و من با مذاکره مخالف نیستم، اما بعد از آن هم تذکر دادند که مواظب مکر آمریکا باشید و بدانید که روش آمریکا عهدشکنی و دبه درآوردن است.

وی همچنین طرح همهپرسی در کردستان عراق را یک نقشه آمریکایی و اسرائیلی خواند و ابراز کرد: دشمنان دیدند که نتوانستند از راه ترور و به وجود آوردن داعش در منطقه موفق شوند، شکست خوردند و اکنون میخواهند کردستان را از عراق و ترکیه جدا کنند و این خوی استکبارگری آمریکا است.

امام جمعه موقت اصفهان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: باید به نیروی انتظامی افتخار کرد، قبل از برگزاری مراسم محرم از طرف تروریستها و داعش اخطارهایی شده بود که میخواهند در عزاداریها ناامنی ایجاد کنند، اما به برکت این نهاد مقدس همه عزاداریهای امام حسین(ع) در کمال نظم و امنیت برگزار شد.

وی افزود: امروز امنیت در کشور مثالزدنی است، در آمریکایی که اینقدر ادعای ابرقدرتی میکند، در طی یک سال ۱۲ هزار ترور داشتند، در همین واقعه اخیر یک نفر کنسرتی را در آمریکا به مسلسل بست، مردم باید قدر دو نعمت امنیت و صحت را بدانند.

حجتالاسلام والمسلمین میردامادی با بزرگداشت سالگرد شهادت شهیدحسین همدانی، گفت: او پهلوان جبههها و قهرمان مبارزه با تروریستها بود که در سال ۱۳۹۴ در مبارزه به داعش به آروزی خود دست یافت.

وی همچنین با اشاره به سالگرد بمباران شیمایی سومار خاطرنشان کرد: در این حمله هم عراقیها و هم ایرانیها کشته شدند، هنوز بعضی از آنان به دلیل شیمایی شدن انتظار مرگ را میکشند و جالب اینکه آمریکا و انگلیس حتی یکبار آن را هم محکوم نکردند؛ اما در ایران یک مجرم که صدها خانواده را نابود میکند، اگر به مجازات خود برسد، نهادهای حقوق بشر فریاد میزنند که در ایران حقوق بشر رعایت نشد./م

منبع: رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.