امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 51558
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 23 اسفند 1395 - 20:05 | | ارسال توسط :

صاعقه جان یک کشاورز دشتستانی را گرفت

به گزارش بابل نوین، رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان گفت: وقوع صاعقه سبب مرگ یک کشاورز و مصدوم شدن ۲ کشاورز دیگر دشتستانی در منطقه عطبیه شبانکاره شد. محمدعلی دهقان در دشتستان با اشاره به وقوع صاعقه و کشته و زخمی شدن ۳ نفر اظهار داشت: سه کشاورز در مرزعه‌ای در روستای عطیبه شبانکاره […]

به گزارش بابل نوین، رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان گفت: وقوع صاعقه سبب مرگ یک کشاورز و مصدوم شدن ۲ کشاورز دیگر دشتستانی در منطقه عطبیه شبانکاره شد.

محمدعلی دهقان در دشتستان با اشاره به وقوع صاعقه و کشته و زخمی شدن ۳ نفر اظهار داشت: سه کشاورز در مرزعه‌ای در روستای عطیبه شبانکاره در کلبه خود به سبب بارندگی و رعد و برق شدید سکونت داشتند که صاعقه شدید  سبب خسارت جانی به این کشاورزان شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک نفر جان خود را دست داد افزود: صاعقه سبب سوختگی شدید ‌یک نفر شد که پس از وقوع صاعقه کلبه کشاورزان ریزش می‌کند و ۲ نفر هم  مصدم می‌شوند.

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان با بیان اینکه در این حادثه یک کشاورز ۳۲ ساله جان خود را از دست می‌دهد گفت: به سبب برخورد مستقیم صاعقه این کشاورز ۳۲ ساله در دم فوت می‌کند و ۲ کشاورز دیگر با سن ۱۷ و ۱۸ ساله به سبب ریزش ساختمان بر اثر وقوع صاعقه مجروح و راهی بیمارستان برازجان می‌شوند.

دهقان تصریح کرد: بلافاصله پس از اعلام حادثه به اورژانس در کمترین زمان ممکن، افراد حادثه‌دیده به بیمارستان شهید گنجی برازجان اعزام شدند. اورژانس دشتستان در هر شرایطی برای خدمات‌رسانی به آسیب دیدگان در آمادگی به سر می‌برد و امسال تاکنون به ماموریت‌های مختلفی برای ارائه خدمات به حادثه دیدگان اعزام شده است.

منبع:تسنیم

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.