امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 51515
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, با شهدا, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 23 اسفند 1395 - 17:08 | | ارسال توسط :

۱۵۰ دانشجو به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل از اعزام بیش از 150 دانشجو به اردوی راهیان نورخبر داد.

به گزارش بابل نوین، میثم مهدی‌پور مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار کرد: با توجه به اشتیاق دانشجویان این واحد آموزشی در کاروان اردوهای راهیان نور با توجه به بضاعت مجموعه بیش از ۱۵۰ دانشجو به این اردوها اعزام شدند.
وی افزود: اعزام دانشجویان این دانشگاه به مناطق عملیاتی جنوب در قالب اردوی راهیان نور در تاریخ‌های ۲۰ و ۲۱ اسفند ماه آغاز شد و مدت زمان این سفرها پنج روز در نظر گرفته شد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل مهدی‌پور ادامه داد: سه دستگاه اتوبوس برای اعزام دانشجویان در نظر گرفته‌ایم، که امیدواریم در این سفر امکانات موجود برای مسافران کافی باشد.

مهدی‌پور با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور تصریح کرد: راهیان نور حافظ امنیت داخلی و منطقه‌ای هست، وقتی بدخواهان داخلی و یا خارجی ملت را دارای روحیه شهادت، ضد فساد و ضد نفاق ببیند قطعاً باعث می‌شود دشمن در دشمنی خود تغییر جدی بدهد.
وی در پایان گفت: یکی از مهمترین نیازهای یک نظام انسجام نیروهای همفکر از لحاظ وحدت است و این امر به خوبی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس قابل مشاهده است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.