امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 53270
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 12 فروردین 1396 - 10:55 | | ارسال توسط :

عباس عبدالملکی درگذشت

عباس عبدالملکی به دلیل از کار افتادن کلیه ها در بیمارستان امام خمینی تهران بستری شده بود که متاسفانه تلاش پزشکان برای درمان قطعی او نتیجه نداد و دیشب به دیار باقی شتافت.

به گزارش بابل نوین،عباس عبدالملکی از نویسندگان قدیمی ورزشی که سال های سال در روزنامه خبر ورزشی قلم می زد و در برهه ای هم سردبیری این روزنامه را برعهده داشت دیشب به دیار باقی شتافت.

عباس عبدالملکی به دلیل از کار افتادن کلیه ها در بیمارستان امام خمینی تهران بستری شده بود که متاسفانه تلاش پزشکان برای درمان قطعی او نتیجه نداد و دیشب به دیار باقی شتافت.

عباس عبدالملکی از نویسندگان قدیمی فوتبال ایران به حساب می آید. او مربی فوتبال هم بوده و در برهه ای روی نیمکت تیم پیمان تهران می نشست و بازیکنانی چون حامد کاویانپور دستاوردهای تلاش او بوده است. از سوابق مطبوعاتی وی می توانیم به سال ها حضور در خبر ورزشی به عنوان معاون سردبیر و سردبیر اشاره کنیم. او شش سال معاون سردبیر روزنامه خبر ورزشی بود و ۵ سال هم سردبیری این روزنامه را برعهده داشت.
عباس عبدالملکی پیش از اینکه به دیار حق بشتابد سردبیری روزنامه ۹۰  را برعهده داشت. حضور در چندین نشریه دیگر از جمله هفته نامه پهلوان که سه شنبه ها منتشر می شد و روزنامه های البرز – استقلال جوان – شوت ورزشی و… به عنوان نویسنده و سردبیر در سابقه مطبوعاتی بیش از سه دهه ای عباس عبدالملکی دیده می شود./ز
نواندیش
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.