امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56175
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 12 اردیبهشت 1396 - 10:16 | | ارسال توسط :

عدم گرایش تحصیل کرده‌ها به فرصت‌های شغلی مازندران

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: در مازندران فرصت‌های شغلی وجود دارد اما نیروی بیکار جویای کار حاضر به آن نیست که به آن مشاغل ورود پیدا کند چرا که حرمت آنها از همان ابتدا حفظ نشد.

به گزارش بابل نوین، به نقل از ایسنا ، شهرام ابراهیمیان در آئین بیست و هشتمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه بندر فریدونکنار، اظهار کرد: روز کارگر فرصتی برای تجلیل از کسانی است که چرخ های اقتصاد کشور را به گردش در می‌آورند.

وی تصریح کرد: کارگران ستون فقرات اقتصادی کشور هستند و اینها شعار نیست بلکه از بیان های بزرگان دین است.

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه کارگان مایه افتخار این کشور هستند، افزود: هر روز روز کارگر است و مسئولان باید در این زمینه تلاش کنند.

ابراهیمیان با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای توزیع عادلانه ثروت و عدالت اجتماعی از وظایف این اداه کل است، افزود: در سال گذشته در حوزه بیمه کارگران ساختمانی، مسکن کارگران، افزایش دستمزد آنها و پیشی گرفتن از تورم، فعالیت‌های مناسبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه باید فاصله میان قدرت خرید و دستمزدها در میان کارگران کمتر شود، گفت: تا زمانی که جامعه کارگری پرنشاطی در کشور وجود نداشته باشد و درگیر معیشت و زندگی خود باشد موفقیت حاصل نمی شود.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران افزود: نرخ بیکاری تحصیلکرده های کشور بسیار بالا است و در این زمینه نقش مسئولان برای رفع آن بسیار مهم است.

ابراهیمیان خاطرنشان کرد: در مازندران فرصت‌های شغلی وجود دارد اما نیروی بیکار جویای کار حاضر به آن نیست که به آن مشاغل ورود پیدا کند چرا که حرمت آنها از همان ابتدا حفظ نشد.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ کار باید در جامعه نهادینه شود، یادآور شد: دغدغه اصلی مسئولان کشور اشتغال جوانان است. /ص

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.