امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 79624
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 08 اسفند 1396 - 16:44 | | ارسال توسط :

عرضه مرغ شب عید از ۱۰ اسفند در بازار

به گزارش بابل نوین، عظیم حجت مدیر عامل اتحادیه مرغداران گوشتی با اشاره به اینکه نگرانی از حیث تولید مرغ در ایام پایانی سال وجود ندارد، اظهار کرد: با توجه به افزایش جوجه ریزی واحد های مرغداری برای ایام پایانی سال، جای هیچ گونه نگرانی مبنی بر کمبود و نوسان شدید قیمت در بازار وجود ندارد. […]

به گزارش بابل نوین، عظیم حجت مدیر عامل اتحادیه مرغداران گوشتی با اشاره به اینکه نگرانی از حیث تولید مرغ در ایام پایانی سال وجود ندارد، اظهار کرد: با توجه به افزایش جوجه ریزی واحد های مرغداری برای ایام پایانی سال، جای هیچ گونه نگرانی مبنی بر کمبود و نوسان شدید قیمت در بازار وجود ندارد.

به گفته وی؛ مرغداران از دهم اسفند، تولیدات شب عید خود را وارد بازار می کنند.

حجت ادامه داد: با توجه به افزایش هزینه های تولید و رشد ۱۰۰ درصدی نرخ جوجه یکروزه، قیمت واقعی هر کیلو مرغ زنده در ایام پایانی سال برای جلوگیری از متضرر شدن مرغداران ۵ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی ها ۸ هزار و ۵۰۰ تومان است.

عضو اتحادیه مرغداران گوشتی با اشاره به اینکه ورود بی موقع شرکت پشتیبانی به زیان تولیدکنندگان تمام می شود، افزود: توزیع مرغ توسط شرکت پشتیبانی امور دام در صورت روند روبه رشد قیمت بالاتر از نرخ واقعی می‌تواند به تعادل نرخ در بازار کمک کند، در غیر این صورت زیان تولیدکننده را به همراه خواهد داشت.

به گفته وی؛ اکنون نرخ هر کیلو مرغ زنده در بازار ۵ هزار و ۲۰۰ تومان و مرغ آماده به طبخ ۷ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار و ۷۰۰ تومان است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.