امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 79625
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, علم و سلامت, فرهنگ و هنر, گالری عکس تاریخ انتشار : 08 اسفند 1396 - 17:38 | | ارسال توسط :

نشست روشنگری « سواد رسانه‌ای» در بابل+ تصاویر

پایگاه مقاومت شهید مهربانی اسلام نشست روشنگری سواد رسانه‌ای با محوریت فرصت‌هها و تهدیدات فضای مجازی را در بابل تدارک دید.

به گزارش بابل نوین، نشست روشنگری سواد رسانه‌ای با رویکرد بررسی فرصت‌ها، آسیب‌ها و تهدیدات سه‌شنبه هشتم اسفند در بابل برگزار شد.

در این نشست که به همت پایگاه مقاومت شهید مهربانی محله اسلام بابل تدارک دیده شد، غلام‌پور کارشناس ارشد حوزه فضای مجازی به بیان اهمیت رسانه و تقش آن در جامعه پرداخت.

حمید آقاجان‌زاده فرمانده این پایگاه با اشاره به نقش فضای مجازی در جوامع اسلامی  اظهار کرد: باتوجه به گسترش روزافزون شبکه‌های مختلف ارتباط جمعی در فضای مجازی و آسیب‌های اجتماعی و  معضلات موجود در این حوزه، بالا بردن سطح آگاهی عمومی امروز از نیازای ضروری جامعه اسلامی است.

وی افزود: در حال حاضر دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه آسیب‌های اجتماعی و تهاجم فرهنگی غرب در جوامع اسلامی امری مشهود است و این برنامه‌ریزی دشمن در جهت استحاله نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام شد از این‌رو باید با برگزاری این نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی، سواد رسانه‌ای اعضای جامعه را ارتقا داد  تا بتوانیم در برابر این هجمه‌ها ایستادگی کنیم.

گفتنی‌است در پایان این نشست بصیرتی، غلام‌پور به سوالات جوانان، نوجوانان و حاضران در خصوص آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی پاسخ داد.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.