امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 31436
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار ویژه, اقتصادی, گالری عکس, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 23 مهر 1395 - 17:27 | | ارسال توسط :

عملیات آب‌رسانی گروه جهادی «شهید موسی صدر» در بابل به بهره‎برداری رسید +تصاویر

افتتاح پروژه آب‌رسانی گروه جهادی "شهید موسی صدر" با دستان سردار نقدی و با ذکر حضرت ابوالفضل العباس(ع) در روستای محروم بندپی شرقی بابل انجام شد.

asli-naghdi-babol-95

به گزارش بابل نوین، صبح امروز با حضور سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین عملیات آب‌رسانی به روستای زربوت بخش بندپی شرقی بابل به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم سردار نقدی به عنوان میهمان ویژه به سخنرانی پیرامون اصل ماهیت شکل‌گیری اردوهای جهادی با تاسی از فرهنگ خدمت‌رسانی اهل بیت(ع) به مردم پرداخت و در نهایت با بررسی ابعاد اجتماعی آن در بین کشورهای مختلف صدور این فرهنگ به سراسر دنیا را کاری ارزشمند دانست.

در بخش دیگری از این مراسم ضمن افتتاح از این پروژه آب‌رسانی که توسط گروه جهادی “شهید امام موسی صدر” مرکز جامعه المصطفی العالمیه انجام شد، رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در بین تیم ۵۰ نفره این گروه جهادی به سینه‌زنی در رسای شهدای دشت کربلا و حضرت ابوالفضل(ع) پرداخت.

گفتنی است این طرح آب‌رسانی جهادی به طول ۹ کیلومتر در مدت یک هفته کار شبانه‌ورزی در ایام محرم امسال توسط طلاب خارجی مشغول به تحصیل در ایران از ۱۸ کشور دنیا با حدود ۵۰ میلیون تومان هزینه به بهره‌برداری رسید.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.