امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 31431
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی, مذهبی, ورزشی تاریخ انتشار : 23 مهر 1395 - 14:52 | | ارسال توسط :

هدف اصلی آمریکا و آل‌سعود مدیریت گروهک‌های تروریستی منطقه است تا امنیت اسرائیل تامین شود/ باید مدیریت تربیت‌بدنی بابل به دست مدیران شایسته باشد

خطیب جمعه بابل گفت: به رغم بازی‌های کشور‌های بزرگ و ادعای مبارزه با تروریست، اما هدف اصلی آن‌ها مدیریت گروهک‌های تروریستی منطقه است تا منطقه همچنان کانون درگیری باشد و امنیت اسرائیل تامین شود.

%d8%b1%d9%88%d8%ad%d8%a7%d9%86%db%8c23-7-95

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد(ع)، اظهار کرد: امام سجاد(ع) پیام‌رسان دشت کربلا بود و در انتقال قیام حسینی علی‌رغم محدودیت و فشارهای مختلف از سوی بنی‌امیه، توانست به خوبی این مسؤولیت را به انجام برساند.
وی با تقدیر از عزاداری مردم در روزهای عاشورا و تاسوعای حسینی افزود: عزاداران در دهه اول ماه محرم و به ویژه در روزهای تاسوعا و عاشورادر این ماتم بزرگ اشک ریختند و به عزداراری پرداختند اما با کمال تاسف هنوز بر خلاف استان‌های دیگر، در این شهرستان هنوز در برگزاری تجمع باشکوه و شایسته موفق نبودیم.

امام جمعه بابل ادامه داد: تجمع باشکوه، بی‌ریا و در کمال سادگی که در بسیاری از نقاط کشور برگزار می‌شود و آرزو را داریم همانند آن‌ها در بابل هم بتوانیم این اجتماع حسینی را با شکوه‌تر برگزار کنیم تا همگان فریاد مظلومیت سیدالشهدا را سر دهند.

این مقام مسئول با اشاره به روز تربیت‌بدنی در هفته پیش رو گفت:  هیات‌های مختلف ورزشی در این شهرستان به امر ورزش در رشته‌های مختلف می‌پردازند، بعضی از هیات‌ها افراد موفقی را تربیت کردند و امروز در این شهرستان برخوردار از قهرمانان موفق در رشته‌های مختلف ورزشی هستیم و در میادین ورزشی قهرمانان موفقی داریم که از همه کسانی که در امور ورزش فعالیت و تلاش می‌کنند تقدیر می‌کنم.
حجت‌الاسلام روحانی تصریح کرد: در المپیک برزیل چهار نفر از بابل حضور پیدا کردند و متاسفانه در این شهرستان از سوی تربیت‌بدنی تقدیر نشدند، متاسفانه برای این همه ظرفیت ورزشی در این شهرستان مدیریت مناسبی صورت نمی‌گیرد و در استان هم مدیریت جامعی در ورزشی دیده نمی‌شود و در این شهرستان با ضعف مضاعف ورزشی روبرو هستیم.
وی افزود: باید مدیریت تربیت‌بدنی شهرستان به دست افراد موفق و مدیران شایسته باشد، از افراد توانمند استفاده شود و آنچه که در ظرفیت و توان دارند باید به ورزش شهر به کار بندند.
خطیب جمعه بابل با اشاره به شکست‌های متعدد داعش در عملیات‌های ورود به ایران و ایجاد نا امنی اظهار کرد: بعد از ماجراجویی دشمنان و استکبار برای در هم شکستن مقاومت و بعد از چند سال هزینه‌های سنگین و شکل دادن گروهک‌های تروریستی مقاومت در منطقه به ویژه در کشورهای سوریه و عراق به تدریج زمینه ذلت، شکست و خفت را برای تروریست‌ها و حامیان آنها را می‌بینیم  و یپروزی‌های مکرر سربازان اسلام را در داخل و خارج مرزهای کشور که واقعا جای تقدیر دارد.
روحانی ادامه داد: به رغم بازی‌های کشور‌های بزرگ و ادعای مبارزه با تروریست، اما هدف اصلی آنها مدیریت گروهک‌های تروریستی منطقه است تا منطقه همچنان کانون درگیری باشد و امنیت اسرائیل تامین شود.
وی افزود: آن‌ها می‌خواهند تا همچنان گروهک‌های تروریستی با موازنه حفظ شوند و به دنبال مبارزه و مقابله حقیقی با آن‌ها نیستند، اهداف بلندمدتی را تعقیب می‌کنند، گروهک‌های تروریستی در شرق حلب امروز به بیچارگی افتادند و کشورهای غربی حامی آنها به دنبال راه حل برای نجات آن‌ها هستند.
امام جمعه بابل تصریح کرد: بخشی از تدابیر مهم در کانون مقاومت به دست جمهوری اسلامی و حزب‌الله است تا افق روشنی را در منطقه به ظهور برسانند تا شر گروهک‌های ترویستی تکفیری و وهابی از منطقه کم شود و به عزت حرم اهل بیت(ع) خداوند متعال زمینه اضمحلال تروریست و گروهک‌های تکفیری و وهابی را فراهم کرد و نابودی آنها در حال شکل گرفتند.
وی با ابراز تاسف به خاطر کشتار وحشیانه آل‌سعود در یمن گفت: آمریکایی دست آل‌سعود را برای کشتار و جنایات در یمن باز گذاشتند، جنایت کم‌نظیر مراسم ترحیم در یمن جنایتی بود که همه جهان را درگیر کرد و با کمال تاسف ریاست کمیته حقوق بشر سازمان ملل به دست سعودی‌هایی افتاد که جنایت‌بارترین صحنه‌ها و اعمال را علیه مردم بی‌دفاع انجام می‌دهند.
حجت‌الاسلام روحانی در پایان تصریح کرد: مطمئن باشید مظلومیت افراد کشته شده که در سایه توطئه سعودی‌ها جان دادند هر چه بیشتر بر ذلت و اضمحلال آل سعود می‌افزاید و حمایت آشکار و پنهان آن‌ها از گروهک‌های تروریستی در منطقه از جمله عراق، سوریه و یمن باعث ذلت و نابودی آن‌ها خواهد شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.