امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 34389
  پرینتخانه » اخبار بابل, با شهدا, سخن سردبیر, گالری عکس, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 19 آبان 1395 - 21:44 | | ارسال توسط :

دیدار فرمانده سپاه بابل با خانواده شهید جاویدالاثر در بابلکنار

خانه شهید جاویدالاثر "غلام‌علی چترزنگاری" میزبان جمعی از پاسداران سپاه ناحیه بابل بود.

asli

به گزارش بابل نوین، سرهنگ علی‌اکبر محمدپور فرمانده سپاه ناحیه بابل به همراه جمعی از همکاران به دیدار خانواده شهید جاویدالاثر غلام‌علی چترزنگاری در روستای قرآن تالار بخش بابلکنار رفت.

در این دیدار فرمانده سپاه بابل ضمن دلجویی از این خانواده شهید والامقام بر لزوم حمایت بیشتر از آن‌ها توسط همه دستگاه های مسئول تاکید کرد.

در ادامه این دیدار طی تماس تلفنی سرهنگ محمدپور با لطیفی رئیس بنیاد شهید شهرستان بابل در جریان شرایط و کارهای انجام شده توسط آن اداره برای رسیدگی به این خانواده شهید قرار گرفت.

ابوطالب چترزنگاری پدر “شهید علی چترزنگاری” با توجه به مشکلاتی که در مورد درمان کم بینایی خود و مشکلات معلویت‌های مختلف سه دختر و سه پسر دیگرش گفت افتخار می‌کنم تنها فرزند سالمم را در راه اسلام تقدیم کردم و همچنان هم پای قرآن و اسلام ایستاده‌ام.

وی افزود: از سرو جانم برای دادن این سرباز شهید راضی هستم و گلایه‌ای نداریم اما امیدوارم مسئولان هم بفکر امثال ما باشند.

از دیگر مشکلات این خانواده شهید جاده ناهموار برای مراجعت به شهر جهت درمان و عدم حمایت و تخصیص بودجه در مورد خسارت‌هایی که در طوفان اخیر به سقف منزل این خانواده شهید وارد شده است را می‌توان نام برد.

گفتنی است سرباز ارتشی جاویدالاثر “شهید غلام‌علی چترزنگاری متولد ۱۳۴۷/۰۴/۰۶ اهل روستای قرآن تالار بخش بابلکنار در فاصله ۳۰ کیلومتری از شهر بابل بود که در ابتدای خدمت سربازی در تاریخ ۱۳۶۷/۰۴/۲۱ در جریان عملیات‌های تک و پاتک مرصاد به شهادت رسید. 

تذکر: با توجه به تماس تلفنی لطیفی ریاست بنیاد شهید شهرستان بابل با مدیر سایت خبری بابل نوین تیتر اولیه این خبر با توضیحات داده شده از سوی این مقام مسئول تغییر کرد.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.