امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 34413
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, ورزشی تاریخ انتشار : 20 آبان 1395 - 9:00 | | ارسال توسط :

المپیکی ترین شهر ایران همچنان در انتظار تغییر و تحول مدیریتی

یکی از شهرهایی که همچنان این روزها زمزمه های فراوانی بر سر تغییر رئیس اداره آن وجود دارد، بابل است. این شهرستان با داشتن 4 ورزشکار در المپیک 2016 ریو بعنوان المپیکی ترین شهر ایران (به لحاظ تعداد ورزشکار) شناخته شده و قاعدتاً توجهات نسبت به آن بیش از سایرین است.
n00240532-b
به گزارش بابل نوین به نقل از مازند اسپرت؛مسلما عملکرد انصار آری که در خرداد ماه ۹۴ ابلاغ خود را از مدیرکل ورزش و جوانان مازندران دریافت کرده با داشتن حتی ۴ ورزشکار در المپیک، حسین زادگان را اقناع نکرده و وی را سخت در فکر تغییر در بابل انداخته است.

حتی حجت الاسلام روحانی امام جمعه بابل نیز در آخرین خطبه های ایراد شده اش با اشاره به ظرفیت های ورزش این شهرستان از نحوه مدیریت آن در بابل انتقاد کرده و صراحتاً خواستار حضور فرد بهتری برای اداره ورزش در المپیکی ترین شهر ایران شده است.

اما معلوم نیست تا چه زمانی ورزش شهرستان بزرگی مانند بابل دستخوش دل مشغولی های فنی ورزش مسئولین استانی و شهرستانی خواهد بود.

در ادامه شنیده ها حکایت از آن دارد که شکواییه گروهی در موارد مختلف از سوی اهالی ورزش روانه دستگاه ورزش شده تا در اختیار وزیر جدید ورزش و جوانان قرار گیرد.

مسعود سلطانی فر شاید تا به حال حتی درخواست جمعی از ورزشی های بابل را در خصوص ناکارآمدی ریاست اداره ورزش و جوانان آن دریافت کرده باشد که از قرار پس از بارها پیگیری به اداره کل ورزش و جوانان مازندران و نگرفتن پاسخی مناسب اقدام به ارسال نامه و حضور فیزیکی در وزارت خانه کرده اند.
در بین این چهره های معترض به مدیریت ورزش بابل چند نام آشنای رشته های رزمی و فوتبالی و… هم دیده می شود.

اما همانند روزهای گذشته که از گزینه های زیادی برای جانشینی انصار آری از اسم های زیادی نامبرده میشد، امروز هم از فرشاد آذری رئیس سابق  اداره ورزش و جوانان بابلسر و چالوس بعنوان یکی از اصلی ترین گزینه ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل یاد می شود.

به امید روزی که مسئولین استانی و شهرستانی فکری به حال مدیریت این شهر بزرگ کنند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.