امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 66305
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, با شهدا, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 02 مهر 1396 - 20:56 | | ارسال توسط :

فرمانده و رزمنده‌ساز دوران دفاع‌مقدس معلمان شهید بودند

مسئول بسیج فرهنگیان بابل گفت: شناساندن ایثارگری‌ها و توانایی‌های معلمان شهید به نسل آینده باید در دستور کار قرار گیرد تا مردم بدانند چه افرادی فرماندهان دوران دفاع مقدس را تربیت کردند.داشتند.

به گزارش بابل نوین، جواد حبیبی‌افروزی مسئول بسیج فرهنگیان بابل در گفت‌و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: شهدا مظهر اقتدار ایران اسلامی در سراسر جهان هستند و برنامه‌های هفته دفاع‌مقدس باید با الگوگیری از عملکرد این عزیزان برگزار شود.

وی افزود: در همین راستا جهت آشنایی نسل جوان با فرهنگ مقاومت و حماسه یادواره شهدای فرهنگی بابل با همکاری سپاه این ناحیه و اداره آموزش‌و پرورش شهرستان برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: معلمان شهید از جمله شهدای مظلوم هستند که در زمان حیات با علم‌آموزی و پرورش جوانان انقلابی باعث پیروزی انقلاب بر رژیم ستم شاهی شدند و بعد از آن در عرصه جهاد و دفاع‌مقدس غیرتمندانه حضور داشتند اما امروز کمتر به آن‌ها و خانوادهایشان توجه می‌شود.

مسئول بسیج فرهنگیان بابل تصریح کرد: شناساندن ایثارگری‌ها و توانایی‌های معلمان شهید به نسل آینده باید در دستور کار اهالی فرهنگ و رسانه قرار گیرد تا عزیزانمان بدانند چه افرادی فرماندهان دوران دفاع‌مقدس را تربیت کردند، چه افرادی خود فرمانده و رزمنده‌ساز شدند و بسیجی‌وار در عرصه پیکار با دشمن ایران اسلامی حضور داشتند.

حبیبی با اشاره به هم‌زمانی ایام محرم و هفته دفاع‌مقدس تاکید کرد: عشق و ارادت به امام‌حسین(ع) در فرهنگیان ایران اسلامی علی‌الخصوص در بین رزمندگان و شهدای فرهنگی موج می‌زند و این ارادت باعث شد که معلمان مکتب عاشورا در کلاس درس عاشقی خود، هم شهادت را برای دانش‌آموزان روایت کردند هم خود شهید شدند.

وی در پایان گفت: امروز به برکت خون شهداست که ایران اسلامی در دنیا سربلند و با عزت است و پاسداشت این دلاورمردی‌ها و از خود گذشتگی‌ها کمترین کاری‌است که می‌توان برای شهدا انجام داد.

شایان ذکر است یادواره شهدای فرهنگی شهرستان بابل در هفته دفاع‌مقدس با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان فرهنگی برگزار خواهد شد.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.