امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 66310
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 03 مهر 1396 - 10:59 | | ارسال توسط :

مرحله ششم طرح ملی خادم در مازندران خاتمه یافت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره پایان مرحله ششم طرح خادم، از مراجعه تیم‌های داوطلبان خادم، آموزش طرح ملی خادم به منازل ۱۰ هزار ۴۸۸ خانوار مازندرانی خبرداد.

به گزارش بابل نوین، مجتبی اکبری گفت: در راستای اجرای طرح ملی خادم تا کنون ۶ مرحله با موفقیت در استان اجرا شد و گروه‌های داوطلب، با مراجعه به منازل حدود یازده هزار خانواده در استان، آموزش‌های امدادی ارائه کردند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۸۴ تیم داوطلب خادم در مرحله ششم افزود: موضوع ارائه شده در مرحله ششم آشنایی خانواده‌ها با عوامل خطر غیرسازه‌ای بوده است.

اکبری با اشاره به اینکه هرمرحله طرح خادم با موضوع خاصی اجرا می‌شود، گفت: طرح ملی خـانواده آماده در مـخاطرات یا جنبش خادم، تلاش دسته‌جمعی برای آموزش خانواده‌های ایرانی است تا اینکه بتوانند در برابر مخاطراتی که آن‌ها را تهدید می‌کند، آماده شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: مراجعه به در منازل خانوار‌ها توسط داوطلبان و امدادگران هلال احمر در ۱۲ مرحله انجام می‌شود و در هر مرحله آموزش‌های کوتاه و سرپایی با موضوع خود امدادی و دگر امدادی به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه ارائه می‌شود.

اکبری با بیان اینکه همکاری و تعامل شهروندان با عوامل جمعیت هلال احمر، شرط موثر موفقیت این برنامه است، از همه خانواده‌ها خواست با نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان همکاری کنند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.