امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 37076
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 05 آذر 1395 - 19:20 | | ارسال توسط :

فرمایشات اخبر رهبر انقلاب راهبرد پیش روی بسیج است/ نباید از کید دشمنان غافل شد

معاون هماهنگ کننده سپاه قم با اشاره دیدار اخیر رهبر انقلاب در جمع بسیجیان تأکید کرد: فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری راهبرد پیش روی بسیج است.

به گزارش بابل نوین، رضا فقهی معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم امروز در سخنرانی پیش از خطبه های  نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با گرامیداشت هفته بسیج بر ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت های بسیج تأکید کرد.

وی افزود: حضرت امام راحل در سال ۵۸ با هدف آمادگی در برابر تهدیدات تأکید کردند که مملکت باید تعلیمات نظامی داشته باشد یعنی برای دفاع از ارتش ۲۰ میلیونی نیاز کشور است، این سخن با استقبال افراد و طیف های گوناگونی مواجه شد.

فقیهی با بیان این که بسیج در دفاع مقدس نقش ویژه ای در پیروزی داشت، اظهار کرد: در پی شروع جنگ و روی آوردن مردم به جبهه ها شهید رجایی ابلاغ می کنند که بسیج به سپاه بپیوندد، بسیج حرکتی عظیم بوده و ظرفیت های بسیاری دارد که باید استفاده شود.

وی ادامه داد: حضرت امام در سال ۶۷ ابلاغ تشکیل بسیج طلبه و دانشجو را بیان می کنند و می فرمایند تشکیل بسیج از الطاف الهی است، در دوران گوناگون پس از انقلاب به ویژه در جنگ بسیجیان با اخلاص و فداکاری خاص برای انقلاب و اسلام نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم با بیان این که حضرت امام بسیج را شجره طیبه و مکتب عشق نامیدند، ابراز داشت: لحظه ای نباید از کید دشمنان غافل شویم بلکه باید بدانیم که دشمنی دشمنان ادامه دارد، برای شکستن طوفان فتنه ها باید آگاه بود و از ظرفیت های بسیج بهره برد.

وی عنوان کرد: فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری راهبرد پیش روی بسیج است، رهبر معظم انقلاب تأکید کردند که بسیجیان باید تقوا داشته باشند و از خود مراقبت کنند، رهبر انقلاب فرمودند که اگر دوگانگی باشد انقلابی و غیر انقلابی است و هرکس طرفدار انقلاب باشد بسیج طرفدار او است.

فقیهی خاطرنشان کرد: در بسیج هم افزایی لازم است، در جنگ نرم اگر دشمن غلبه پیدا کند جسم ها سالم است اما روح ها به سوی نابودی و جهنم می روند./م

منبع : رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.