امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 37218
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 06 آذر 1395 - 10:42 | | ارسال توسط :

مسؤولان به جای پاسخگویی به دغدغه‌های جریانهای سیاسی به دنبال ایجاد اشتغال و حل مشکلات مردم باشند

امام جمعه سورشجان خطاب به مسؤولان گفت: مسؤولان باید به جای پاسخگویی به دغدغه‌های اشخاص و جریان‌های سیاسی، به دنبال ایجاد اشتغال و حل مشکلات مردم باشند.

به گزارش بابل نوین، حجت ‌الاسلام محمدعلی خسروی، امام جمعه سورشجان، صبح امروز در اجتماع بسیجیان شهرکرد، با اشاره به پیاده‌روی عظیم اربعین و تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم، تصریح کرد: مردم عراق نشان دادند که لیاقت میزبانی زوار حضرت اباعبدالله(ع) را دارند و مردم و مسؤولان ایرانی قدردان این زحمات هستند.

وی با اشاره به اینکه این ظرفیت عظیمی است و باید مورد توجه همه نخبگان و اندیشمندان جهان اسلام قرار گیرد تا در تمدن نوین اسلامی مورد توجه ویژه قرار گیرد، افزود: ظرفیت عظیم جوانان انقلابی و مستعد سراسر جهان باید مورد توجه ویژه نخبگان و مسؤولان قرار گیرد تا زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت شود.

حجت الاسلام خسروی با تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان کشور خاطرنشان کرد: فرهنگ بسیج باید تبدیل به گفتمان حاکم در میان مسؤولان و نخبگان شود تا همه ناملایمات و کمبودهای کشور مرتفع شود.

امام جمعه سورشجان با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج یعنی خلاقیتی اعجازگونه که همه بن‌بست‌های کشور را باز می‌کند، بیان کرد: مسؤولان به جای مراجعه به نسخه‌های وارداتی غربی، باید به فرهنگ غنی بسیج پناه ببرند تا در حل مشکلات کشور دچار یأس و سرخوردگی نشوند.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه بسیج همانند گذشته باید هر روز اعجازی تازه بیافریند و روحی تازه در بدنه جامعه و نخبگان ایجاد کند، ابراز کرد: اگر خدای نخواسته روزی بسیج گرفتار مسامحه، غفلت و یا روز مرگی شود آن وقت دشمن در نابودی انقلاب طمع خواهد کرد که ان‌شاالله همچون روزی نخواهد آمد.

حجت الاسلام خسروی خطاب به مسؤولان گفت: مسؤولان باید به جای پاسخگویی به دغدغه‌های اشخاص و جریان‌های سیاسی، به دنبال ایجاد اشتغال و حل مشکلات مردم باشند.

وی ادامه داد: لغو یک سخنرانی و امثال آن موجب شرمساری نیست آنچه مایه شرمساری در دنیا و آخرت است بی‌توجهی به حل مشکلات مردم و پشت پا زدن به آرمانهای امام و شهداء است.

امام جمعه سورشجان در پایان بیان کرد: به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ دولت در صدد ایجاد یک فضای دو قطبی کاذب در کشور است تا از این طریق بتواند به مطامع سیاسی خودش برسد اما همه می‌دانند هرکس بخواهد به خاطر اهداف خویش آرمانها و ارزشهای اسلام، نظام و مردم را هزینه کند، غضب خداوند متعال و بصیرت مردم او را به زباله دان تاریخ خواهند سپرد./م

منبع : رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.