امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 51938
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 27 اسفند 1395 - 12:23 | | ارسال توسط :

فعالیت ۱۲ کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر در مازندران

12 کمیته تا 14 فروردین 96 به مسافران نوروزی در مازندران خدمات ارائه می دهند.

به گزارش بابل نوین، دلاور بزرگ نیا دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر استان از پنجشنبه فعالیت خود را آغاز کرد و تا ۱۴ فروردین ماه نیز ادامه خواهد داشت .

وی افزود: ترافیک و ایمنی – امداد و نجات – بهداشت ، درمان و محیط زیست – اسکان ، پذیرایی و تبلیغات – اطلاع رسانی – فرهنگی – حمل و نقل – بازرسی – نظارت و تنظیم بازار – شهرداری ها – دهیاری ها کمیته های این ستاد تاثیر گذار بر روند ساماندهی خدماتدهی به مسافران است .

مدیرکل گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت : هر یک از دستگاه های اجرایی مازندران براساس نوع فعالیت حوزه کاری عضو این کمیته ها هستند

وی افزود : بازرسی ها و نظارت های مستمر و روزانه از اماکن رفاهی ، خدماتی و اقامتی به این ستاد گزارش داده می شود تا در صورت وجود نقص و کمبود احتمالی به سرعت برطرف شود .

گردشگران می توانند با شماره ۰۹۶۲۹ سامانه ملی اطلاع رسانی مسائل و مشکلات خود را گزارش و پیگیری کنند .

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.