امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 57802
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 02 خرداد 1396 - 19:03 | | ارسال توسط :

لیورپول؛ مقصد احتمالی کاسیاس در فصل آینده

یک نشریه مادریدی از احتمال پیوستن سنگربان اسپانیایی پورتو به جمع شاگردان یورگن کلوپ در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال خبر داده است.

به گزارش بابل نوین،به نقل از نشریه آس، ایکر کاسیاس که ماه گذشته ۳۶ ساله شد، فصل آینده ممکن است از سنگر لیورپول محافظت کند.

به نوشته این روزنامه اسپانیایی، کاسیاس که فصل دوم و پایانی قراردادش با پورتو را سپری کرده است، پیشنهادات فراوان و متنوعی از سوپرلیگ چین، قطر و ترکیه داشته است اما جدی‌ترین آنها از سمت لیورپول بوده است که یکشنبه این هفته توانست سهمیه حضور در پلی‌اف لیگ قهرمانان فصل آینده را کسب کند.

در همین حال برخی منابع خبری ادعا کرده‌اند که کاسیاس با لیورپول به توافق رسیده و با این تیم پیش قرارداد بسته است. به هر حال چیزی که قطعی به نظر می‌رسد این است که کاسیاس – کسی تابستان سال ۲۰۱۵ با پورتو قراردادی دو ساله بست – با وجود ابراز تمایل به تمدید قراردادش با پورتو برای یک فصل دیگر، نمی‌خواهد در استادیو دراگائو بماند.

با وجود ناکامی پورتو برای فتح لیگ برتر پرتغال در فصلی که گذشت، عملکرد کاسیاس در این تیم تحسین‌برانگیز بود و او در ۴۳ بازی‌اش در این فصل تنها ۲۳ گل خورد و در ۲۳ بازی کلین شیت کرد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.