امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 60753
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 14 تیر 1396 - 13:41 | | ارسال توسط :

مجموعه «زندگی پنهان» تلفیقی از انیمیشن و فیلم واقعی

کارگردان مجموعه انیمیشن های «زندگی پنهان» گفت؛ انیمیشن های کوتاه «زندگی پنهان» نام مجموعه اي است كه با بهره گیری از تکنیک Live action يعني تلفيق انيميشن روي فيلم ساخته شده.

به گزارش بابل نوین، ادریس ارمفانی، کارگردان مجموعه انیمیشن های «زندگی پنهان» در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ انیمیشن های کوتاه «زندگی پنهان» نام مجموعه ای است که به تهیه کنندگی استودیو انیمیشن پاج در حال تولید است.  تکنیک آن Live action یعنی تلفیق انیمیشن روی فیلم است.

او ادامه داد: مخاطب زندگی پنهان همه گروه ها و همه مردم هستند. ما در هر سنی که باشیم با اشیا پیرامون خود به طور مستقیم در ارتباطیم، بدون در نظر گرفتن سن و سال و این می تواند برای مخاطب خیلی جذاب باشد که اشیایی که هر روز با آن ها در ارتباط هستند حالا در یک ماجرای داستانی و با نگاهی جدید قرار گرفته اند.

ارمغانی گفت: با اشراف به این نکته که آثاری با این تکنیک اجرایی بسیار تولید شده است، احساس کردیم باید دنبال موضوع تازه ای باشیم در این حین متوجه شدیم که موارد مشابه ساخته شده، خط داستانی ندارند. بنابراین ۵ قسمت داستانی با موضوع عشق تولید کردیم که یکی از آنها مصادف با آتش سوزی پلاسکو، به آتش نشانان اختصاص پیدا کرد. این اولین فرق زندگی پنهان با موارد مشابه است که هم داستان دارد، هم بیننده را متاثر می کند و با کپشن نهایی روی فیلم، احساس مخاطب را برمی انگیزد.

عوامل این پروژه عبارتند از تهیه کننده استودیو انیمیشن پاج، کارگردان ادریس ارمغانی، انیماتور پیمان مسکرانیان، تصویربردار مجتبی محمدی، طراح نشانه بهزاد نو حسینی

این مجوعه طی قراردادی با سایت «آپارات» در بستر آن توزیع و منتشر می شود./ص

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.