امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 60752
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 14 تیر 1396 - 13:37 | | ارسال توسط :

پخش زنده اختتامیه جشنواره حقوق بشر آمریکایی از شبکه افق

اختتامیه دومین جشنواره هنری و همایش بین المللی حقوق بشر آمریکایی، چهارشنبه ۱۴ تیرماه طی دو بخش به صورت زنده از شبکه افق پخش می شود.

به گزارش بابل نوین، اختتامیه دومین جشنواره هنری و همایش بین‌المللی «حقوق بشر آمریکایی» چهارشنبه ۱۴ تیرماه از ساعت ۱۷:۳۰ در تالار سوره حوزه هنری برگزار خواهد شد.

جمعی از چهره‌های شناخته شده فرهنگی هنری، روحانی، سیاسی، نظامی و دانشگاهی و همچنین گروهی از اندیشمندان و هنرمندان آمریکایی، مهمانان این مراسم خواهند بود.

آیت‌الله میرباقری، دکتر عباسعلی کدخدایی، سردار محسن رضایی، نادر طالب‌زاده، عزت‌الله ضرغامی، وحید یامین‌پور، دکتر صادق کوشکی، پرویز شیخ‌طادی، ابراهیم حاتمی‌کیا و جمال شورجه از جمله مهمانان ویژه اختتامیه جنشواره حقوق بشر آمریکایی هستند.

در این مراسم از استاد قره‌باغی خواننده انقلابی و پرویز شیخ طادی کارگردان و فیلم‌ساز تقدیر به عمل می آید همچنین امیر کربلایی‌زاده با اجرای یک استندآپ کمدی انتقادی در این مراسم حضور خواهد یافت.

گفتنی است شبکه افق این مراسم را به صورت زنده و از ساعت ۱۸:۰۰ روی آنتن می برد؛ بخش دوم پخش زنده اختتامیه جشنواره حقوق بشر آمریکایی، از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ پخش خواهد شد./ص

خبرگزاری دانشجو

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.