امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 80865
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, علم و سلامت تاریخ انتشار : 10 فروردین 1397 - 15:56 | | ارسال توسط :

مراجعه ۱۶۱۹۴ بیمار در ۲۰ روز گذشته به‌مراکز درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل

معاونت درمان و دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل از مراجعه 16194 بیمار به مراکز درمانی این شهرستان در روزهای پایانی سال و ایام تعطیلات خبر داد.

به گزارش بابل نوین، سیدمصطفی قاسم‌زاده در گفت‌گو با خبرنگار ما اظهار کرد: دانشگاه علوم‌پزشکی بابل در ایام تعطیلات نوروزی، بالغ بر ۵۳۰ هزار نفر از شهروندان را تحت پوشش درمانی قرار داد و ۱۶۱۹۴ نفر به بخش اورژانس هفت مرکز آموزش و درمانی و دو بیمارستان خصوصی شهرستان از تاریخ ۲۳ اسفند تا ۹ فروردین مراجعه کردند.

وی افزود: ۱۳۸۷۰ نفر از مراجعه‌کنندگان به‌صورت سرپایی درمان شدند و ۲۳۱۶ بیمار نیز در این مدت ضمن بستری شدن تحت درمان قرا ر گرفتند.

معاون درمان و دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل ادامه داد: از ۱۵۴۷ مسافری که به بیمارستان‌های تابع دانشگاه علوم‌پزشکی بابل مراجعه کردند حدود ۲۰۰ بیمار نیازمند پذیرش در مراکز درمانی بودند که با تلاش کادر درمانی به نحوی شایسته تحت درمان قرار گرفتند.

این مسئول تصریح کرد: اورژانس دندان‌پزشکی بیمارستان‌های آیت‌الله هادی روحانی و درمانگاه علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) بابل در این مدت به بیش از ۲۱۵ بیمار خدمات ارائه کردند.

قاسم‌زاده در پایان گفت: اورژانس‌های شهرستان بابل از ۲۰ اسفند تا ۹ فروردین ۹۵۰ ماموریت انجام دادند که از این میان، ۳۸۴ ماموریت شهری، ۵۴۰ جاده‌ای، شش ماموریت بین مراکز و ۲۰ ماموریت در ایستگاه سلامت، ۶۷۲ مورد غیرتصادفی و ۲۷۸ تصادفی بود که از این  تعداد ۴۷۴ نفر به بیمارستان منتقل و بستری شدند.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.