امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 80084
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 18 اسفند 1396 - 11:44 | | ارسال توسط :

مراجعه ۶ هزار مازندرانی به مرکز مشاوره و مددکاری فرماندهی انتظامی

به گزارش بابل نوین، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اقدامات پلیس در حوزه‌های اجتماعی است، گفت: ۶ هزار نفر امسال به مرکز مشاوره و مددکاری فرماندهی انتظامی استان مراجعه و ازخدمات مشاوره‌ای کارشناسان این مرکز استفاده کردند. وی با اشاره به ارجاع ۲۱ هزار پرونده به مراکز […]

به گزارش بابل نوین، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اقدامات پلیس در حوزه‌های اجتماعی است، گفت: ۶ هزار نفر امسال به مرکز مشاوره و مددکاری فرماندهی انتظامی استان مراجعه و ازخدمات مشاوره‌ای کارشناسان این مرکز استفاده کردند.

وی با اشاره به ارجاع ۲۱ هزار پرونده به مراکز مددکاری و مشاوره کلانتری ها، افزود: ۷۵ درصد پرونده‌های ارجاعی به کلانتری‌ها و مراکز انتظامی منجر به مصالحه شد.

سردار میرفیضی گفت: ۳۶۵ جلسه آموزشی مهارت‌های زندگی در سطح استان برگزار شد که ۱۵۷ هزار نفر از شهروندان در مراکز آموزشی، مدارس و سازمان‌های دولتی از این کلاس‌ها بهره‌مند شده اند.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: ۲۵۶ نمایشگاه تخصصی در حوزه امنیت در استان برگزار شد.

وی از ثبت ۵۲۲ هزار تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبر داد و گفت: این رقم در مقایسه با سال گذشته ۵۸ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به رویکرد‌های نظارتی مردم بر پلیس از ثبت ۵۱ هزار تماس‌های مردم با دفتر نظارت همگانی پلیس و افزایش ۵۱ درصدی رضایت مردم از عملکرد نیروی انتظامی خبر داد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.