امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 80085
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 18 اسفند 1396 - 11:46 | | ارسال توسط :

کشف کالای قاچاق ۳۵۰ میلیاردی در مازندران

به گزارش بابل نوین، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران از تشکیل ۲ هزار و ۲۶۷ پرونده قاچاق و انهدام ۱۱ باند عمده قاچاق کالا و ارز یک سال گذشته در استان خبر داد و گفت: ارزش ریالی کالا‌های قاچاق کشف شده ۳۵۰ میلیارد ریال بوده است. وی افزود: کشف کالای قاچاق در استان در […]

به گزارش بابل نوین، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران از تشکیل ۲ هزار و ۲۶۷ پرونده قاچاق و انهدام ۱۱ باند عمده قاچاق کالا و ارز یک سال گذشته در استان خبر داد و گفت: ارزش ریالی کالا‌های قاچاق کشف شده ۳۵۰ میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: کشف کالای قاچاق در استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۱ درصدی افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری هزار و ۵۱۹ متهم به کلاهبرداری در استان خبر داد و گفت: ارزش ریالی کلاهبرداری‌های کشف شده در استان ۳۲۰ میلیارد ریال بوده است که در این راستا ۱۴۳ کلاهبردار حرفه‌ای نیز شناسایی و دستگیر شدند.

سردار میرفیضی از کاهش ۱۰۰ درصدی سرقت‌های خشن و ۸۰ درصدی سرقت‌های مسلحانه در استان نیز خبر داد و افزود: ۷۷ درصد سرقت‌ها منجر به کشف شد و ۱۶۷ باند سرقت در استان متلاشی شد.

وی کشف قاچاق چوب و محصولات جنگلی را از عمده‌ترین کشفیات کالای قاچاق در استان بیان کرد و گفت:: ۲۲۹ تن چوب و محصولات جنگلی قاچاق از قاچاقچیان از آغاز امسال تاکنون در استان کشف شد که در مقایسه با سال قبل ۴۸ درصد افزایش داشته است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.