امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 37338
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, مذهبی, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 06 آذر 1395 - 23:37 | | ارسال توسط :

مرحوم« آیت‌الله محمد فاضل» به خواسته خود و خانواده در نجف اشرف تدفین خواهد شد

پیکر مطهر عالم فرزانه "آیت‌الله محمد فاضل استرآبادی" در نجف اشرف به خاک سپرده خواهد شد.

۲۲۲۲۲۲۲۲۲

به گزارش بابل نوین، محمدتقی عباس‌پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل در گفت‌و گوی تلفنی با خبرنگار ما اظهار کرد: در جلسه ستاد ارتحال عالم جلیل‌القدر “آیت‌الله محمد فاضل استرآبادی” تصمیم بر آن شد با توجه به وصیت نام‌برده و خواسته خانواده آن مرحوم پیکر مطهر ایشان پس از برگزاری برنامه‌های متعدد در خور شان ایشان جهت تدفین به نجف اشرف ارسال شود.

وی ضمن عرض تسلیت به مردم شهرستان عالم پرور بابل افزود: ضایعه از دست دادن این عالم ربانی برای مردم مازندران علی‌الخصوص شهرستان بابل بسیار سنگین است، امیدوارم شاگردان مکتب ایشان بتوانند جای خالی این عزیز سفرکرده را پر کنند.

فرماندار بابل ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده بناست از سخنرانان ویژه‌ای در مراسم‌های مختلف این شهرستان استفاده شود و تمام همت دستگاه‌های شهرستان برای برپایی نکوداشت‌های درخور برای اولین نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی بسیج خواهند شد، تا عموم مردم ببینند که بابلی‌ها قدردان علما و فضلای انقلابی و متعهد هستند.

عباس‌پور تصریح کرد: مراحل اداری حمل پیکر مرحوم “آیت‌الله فاضل” به نجف اشرف در حال انجام شدن است تا بتوانیم در اولین فرصت ممکنه ایشان را به محل تدفین که قبرستان وادی‌السلام نجف و قطعه‌ای که خود ایشان از قبل تهیه کرده بودند منتقل کنیم.

گفتنی است طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراسم وداع با آن عالم ربانی روز یکشنبه هفتم آذرماه از ساعت ۱۹ شب در مسجد حوزه علمیه فیضیه مازندران و مراسم تشییع از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه هشتم آذرماه از مقابل امامزاده قاسم بابل به سمت فیضه مازندران برگزار خواهد شد.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.