امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 64008
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 30 مرداد 1396 - 12:28 | | ارسال توسط :

مردم به دنبال دولتی پرکار و چابک هستند

استاد حوزه علمیه، با بیان این که ملت بزرگ ایران به دنبال دولتی پرکار و چابک هستند، اظهار داشت: امیدواریم دولت دوازدهم با نصب‌العین قرار دادن مطالبات رهبر انقلاب، به اهداف والای انقلاب جامه عمل پوشانده و قله‌های پیشرفت را فتح کند.

به گزارش بابل نوین، حجت الاسلام مرتضی ادیب یزدی، استاد حوزه علمیه با اشاره آغاز به کار دولت دوازدهم، بیان داشت: صرف نظر از این که هر شخص به کدام یک از کاندیداهای ریاست جمهوری رأی داده است، ملت بزرگ ایران در انتخابات ریاست جمهوری سنگ تمام گذاشته‌اند.

وی اظهار داشت: اقشار مختلف ایران، چه طرفداران آقای روحانی و چه طرفداران دیگر کاندیدا‌ها، از دولت دوازدهم انتظاراتی دارند از این رو ضروری است تا دولت اولویت‌های خود را تعیین کرده و بر آن اساس فعالیت‌های خود را با سرعت آغاز نماید.

این خطیب و سخنران با اشاره به هماهنگی قوه قضائیه و مقننه با دولت دوازدهم، ابراز داشت: در روز‌های اخیر همچون مراسم تحلیف شاهد حمایت‌های سران قوا از آقای روحانی بودیم، به طوری که میزان این حمایت‌ها و همراهی‌ها در دولت‌های دیگر به این شدت نبود و با قاطعیت می‌توان گفت دولت در برابر چنین حمایت بی‌سابقه‌ای دیگر بهانه‌ای برای نپرداختن به مشکلات اساسی کشور ندارد.

رییس جمهور در راستای تقویت نگاه انقلابی در کشور کوشا باشد

وی تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران را بسیار انقلابی تربیت کرده‌اند، به طوری که رهبر انقلاب بارها‌ فرموده‌اند من انقلابی هستم، بنابراین به نظر می‌رسد اولین مطالبه مردم از دولت دوازدهم آن است که رییس جمهور در راستای تقویت نگاه انقلابی در کشور کوشا باشد.

کارشناس مسایل مذهبی افزود: متأسفانه برخی تفسیر‌های نادرستی در رابطه با انقلابی بودن دارند و گمان می‌کنند زمانی که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند «من انقلابی‌ام» یعنی کشور نباید پیشرفتی داشته باشد در حالی که عوامل پیش‌برنده در حوزه علمی، اقتصادی و غیره در جمهوری اسلامی ایران همه از عناصر انقلابی بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: به برکت انقلابی بودن به قدرت هسته‌ای دست یافته‌ایم و به برکت عناصر انقلابی در جهانی که وجود امنیت تبدیل به حسرتی برای مردم جهان شده است، ملت بزرگ ایران در امنیتی مثال زدنی به زندگی، کار و فعالیت مشغول هستند.

این کارشناس دینی عنوان کرد: من انقلابی‌ام یعنی چشم انتظار ترقی و پیشرفت جمهوری اسلامی بوده و به هیچ‌ عنوان توقف دولتمردن در خدمت رسانی به مردم را تحمل نخواهم کرد.

وی با ابراز گلایه از برخی مدیران و مسؤولان کشور، اظهار داشت: عده‌ای گمان می‌کنند انقلابی بودن به معنای عدم‌پیشرفت است و ملت انقلابی آمادگی پیشرفت ندارند و می‌خواهند در همان ضوابط و شرایط سال ۵۷ باقی بمانند!

حجت الاسلام ادیب یزدی تأکید کرد: تفسیر انقلابی بودن به معنای درجا زدن نوعی شیطنت و کج‌فهمی از کلام رهبر معظم انقلاب است چرا که یک انقلابی تحمل عقب‌افتادگی کشور را ندارد و نمی‌تواند ببیند میلیون‌ها انسان زیر خط فقر زندگی کنند.ملت بزرگ ایران چشم انتظار دولتی انقلابی هستند

وی ابراز داشت: ملت بزرگ ایران چشم انتظار دولتی انقلابی هستند، دولتی وطن‌پرست که در بهبود وضع معیشت مردم مصمم باشد و تمام هم‌ و‌ غم خود را صرف رساندن ایران به سکوی اول پیشرفت و تمدن بشری کند.

این خطیب و سخنران با بیان این که رییس جمهور نباید همچون دولت یازدهم انرژی خود را صرف حواشی کند، گفت: متأسفانه دولت یازدهم به جای آن که بکوشد تا برنامه‌های از پیش تعیین شده کشور محقق شود، به بهانه آوار برداری از فعالیت‌های دولت‌های پیشین عملکرد مثبتی از خود به یادگار نگذاشت.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران به دنبال دولتی پرکار و چابک هستند، عنوان کرد: امیدواریم دولت دوازدهم با نصب‌العین قرار دادن مطالبات رهبر معظم انقلاب، به اهداف والای انقلاب جامه عمل پوشانده و قله‌های پیشرفت را فتح کند.

کارشناس مسایل مذهبی با اشاره به ضرورت برقراری روابط مثبت بین‌المللی ایران با کشور‌های مختلف جهان، اظهار داشت: بی‌تردید رویکرد ایران به سمت صلح و مساوات بین‌المللی است و هیچ‌گاه به دنبال ایجاد جنگ و درگیری نیست اما اگر کشوری قصد تجاوز به مرز‌های آبی، خاکی و هوایی ایران داشته باشد، جوانان این مرز و بوم با تمام توان و قدرت خود در برابر او خواهند ایستاد.

وی با تأکید بر این که جمهوری اسلامی ایران خواستار صلح و دوستی میان ملت‌ها است، ابراز داشت:‌ بدیهی است که مردم ایران از دیپلماسی کشور خود انتظار داشته باشند تا با تنظیم ارتباطات با ملل و دول خارجی بر مبنای «الصلح خیر» به دنبال دوستی میان دولت‌ها و ملت‌ها باشد./م

منبع: رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.