امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 53184
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اقتصادی, سیاسی, مذهبی, نماز،نماز جمعه، قرآن تاریخ انتشار : 11 فروردین 1396 - 17:12 | | ارسال توسط :

مسئولی که ماشین تولید خارج سوار می‌شود چگونه می‌تواند در تولید داخل موثر عمل کند

امام‌جمعه زرگرشهر گفت: رهبری شعار سال را تولید داخلی قرار دادند تا از کالاهای لوکس خارجی استفاده نکنیم و توجه به تولید داخلی داشته باشیم، وقتی مسئولی ماشین تولید خارجی سوار می‌شود چگونه می‌تواند در تولید داخل موثر عمل کند.

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام محسن شیخی عزیزی در خطبه‌های نمازجمعه امروز زرگرشهر با اشاره به در پیش بودن روز شهادت امام هادی(ع) در زندگی روزمره اظهار کرد: تقوا و خدا ترسی چیزی است که حتی امامان معصوم اهل آن بودند، اگر عبادت و بندگی خداوند را می‌خواهید غیر از تقوا نبوده و امام هادی(ع) نیز بر آن تاکید کردند.

وی با اشاره به روز جمهوری اسلامی افزود: ۱۲ فروردین سالروز تثبیت جمهوری اسلامی با رای قاطع ۹۸٫۲ در صد است که نشان‌دهنده علاقه‌مندی مردم به شعارهایی بود که در پیروزی انقلاب داده شد و مردم با هدف تحقق یافتن این شعارها به نظام جمهوری اسلامی رای دادند.

امام‌جمعه زرگرشهر ادامه داد: در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب در مباحث مختلف از جمله سیاسی دارای استقلال شدیم و به لطف خدا این ملت از پایین‌ترین مقام تا بالاترین مقام را خود تعیین می‌کنند و در بعد سیاست داخلی استقلال ما کم‌نظیر است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در بعد سیاست خارجی نیز نشان دادیم دارای ظرفیت بالایی هستیم و آن هم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، خون شهدا، رهبری معظم و مردم است.

حجت‌الاسلام شیخی با اشاره به قدرت نظامی دفاعی ایران در جهان گفت: در بعد نظامی هم کشور ما پرقدرت است و اگر حتی رژیم صهیونستی تلاویو بخواهد بر علیه ما اقدامی کند موشک‌های ایرانی آن‌ها را با خاک یکسان خواهند کرد و فرزندان غیور ایرانی اجازه نخواهند داد اقدامی علیه امنیت کشور انجام شود.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: همان‌گونه که می ‌بینید در بحث اقتصادی هنوز این استقلال حاصل نشد، استقلال باید همه جانبه باشد و در بعد اقتصادی باید حتی قوی‌تر باشیم .

خطیب جمعه لاله‌آباد ادامه داد: اگر اقتصاد مستقل شود و قدرت اقتصادی منطقه و جهان شویم آنگاه می‌توانیم با توان بیشتری اسلام را منتقل کنیم و برای اینکار باید به اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی توجه ویژه شود.

وی افزود: رهبری شعار سال را تولید داخلی قرار دادند تا از کالاهای لوکس خارجی استفاده نکنیم و توجه به تولید داخلی داشته باشیم، وقتی مسئولی ماشین تولید خارجی سوار می‌شود چگونه می‌تواند در تولید داخل موثر عمل کند، اگر تولید داخل رونق بگیرد قطعا اقتصاد شکوفا می‌شود.

شیخی با اشاره به روز طبیعت اظهار کرد: روز ۱۳ فروردین روز طبیعت است و معمول است که خانواده‌ها وارد طبیعت می‌شوند و در اسلام هم بر آن تاکید شده اما نباید به طبیعت آسیب بزنیم و آلودگی ایجاد کنیم.

وی با تاکید بر وظایف سنگین هیات‌های اجرایی و نظارت انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گفت: در بخش شوراها در ایام بررسی صلاحیت کاندیداها هستیم، هیات‌های اجرایی و نظارت باید بدانند در جایگاه قضاوت حضور دارند و اگر تایید و یا بی‌جهت رد کردید مسئولیتش با شماست .

امام‌جمعه زرگرشهر در پایان گفت: بر مدار حقانیت، دین، شرع، قانون و اخلاقیات قضاوت و تایید صلاحیت کنید تا ان‌شاالله خداوند توفیق عنایت کند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.