امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 53178
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, سخن سردبیر, سیاسی, مذهبی, نماز،نماز جمعه، قرآن تاریخ انتشار : 11 فروردین 1396 - 15:53 | | ارسال توسط :

وزارت امورخارجه با افکار عمومی بازی می‌کند/ صدای برخی مسئولین از ته چاه هم در نمی‌آید

امام‌جمعه بابلکنار گفت: تحریم 15 شرکت آمریکایی تولید سلاح که حتی یک دلار معامله با ایران هم ندارند توسط وزارت امورخارجه نشان می‌دهد که وزارت امورخارجه با افکار عمومی بازی می‌کند.

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام عباس بابائیان در خطبه‌های نمازجمعه امروز بابلکنار با اشاره به شعار امسال رهبری در پیام نوروزی اظهار کرد: اگر مسئولان مربوطه در مجلس، دولت و قوه قضائیه به فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر حرمت واردات کالایی که در داخل تولید می‌شود عمل نکنند مرتکب فعل حرام شده‌اند و خداوند و مردم آنان را نخواهند بخشید.

وی افزود: طبق آمار گمرک ۱۱۰۶ کیلوگرم اسپرم گاو از آمریکا وارد شد که ارزش ریالی آن ۱۵ میلیارد و ۴۱۶ میلیون تومان اعلام شده است و ظاهراً دولت مردان علاوه بر اعتماد نداشتن به توان داخلی مردم، به توان دام‌های داخل کشور نیز بی‌اعتمادند.

امام‌جمعه بخش بابلکنار با اشاره به روز جمهوری اسلامی گفت: در روز ۱۲ فروردین مردم پای صندوق های رای آمدند تا بگویند مردم و جمیع اقشار ملت با یک نگاه و چشم دیده شوند و شور عدالت الهی بر همه یکسان بتابد.

این مقام مسئول ادامه داد: برخی از افراد انقلابی صدر اسلام زمانی که به قدرت رسیدند مردم را فراموش کردند و به اشرافگری، عیش و نوش و ثروت‌اندوزی پرداختند اما تاریخ گواهد می‌دهد که  سال‌های بعد برای حفظ قدرت سر فرزند پیامبر(ص)، امام حسین(ع) را سر بریدند.

حجت‌الاسلام بابائیان با اشاره به عملکرد نامطلوب دولت در مسئله برجام اظهار کرد: ظاهراً مصوبات مجلس و شروط ۹ گانه رهبرمعظم انقلاب و هیأت نظارت بر برجام برای دولت الزامی ندارد که بر اساس آن فعالیت‌های برجام را متوقف کند.

وی افزود: اگر قوانین و الزامات مجلس در خصوص برجام برای دولت مفهومی ندارد، چرا مجلس ماه‌ها و روزها وقت خود را برای تدوین آن صرف کرد؟ آیا این دور زدن مجلس و ملت نیست؟

خطیب جمعه بابلکنار با اشاره به عملکرد سوال برانگیز وزارت امورخارجه در مقوله تحریم‌ها تصریح کرد: وزارت امورخارجه کشورمان در واکنش به تحریم‌های جدید آمریکا ۱۵ شرکت آمریکایی که نه با ایران مراوده دارد و نه ایران به دارایی آن‌ها دسترسی دارد را تحریم کرد ولی شرکت پپسی‌کولا و کوکاکولا را که از بازار ایران سود سرشار و کلان می‌برند تحریم نشدند؟

بابائیان ادامه داد: تحریم ۱۵ شرکت آمریکایی تولید سلاح که حتی یک دلار معامله با ایران هم ندارند توسط وزارت امورخارجه نشان می‌دهد که وزارت امورخارجه با افکار عمومی بازی می‌کند.

وی در پایان گفت: از خوبی‌های دولت یازدهم اینکه نه تنها هر چند وقت یکبار تحریم جدید می‌شویم بلکه میلیون‌ها دلار از پول‌های ما را هم بلوکه می کنند و صدای برخی مسئولین از ته چاه هم در نمی‌آید.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.