امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 32033
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار مازندران تاریخ انتشار : 09 آبان 1395 - 17:59 | | ارسال توسط :

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران : امر به معروف در جامعه باید اجرا شود/ تاکید اسلام بر رعایت اخلاق و انضباط

به گزارش بابل نوین، به نقل از  سپاه نیوز حجت الاسلام والمسلمین یدالله غلامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران در جلسه مشورتی رده‌های نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا مازندران در خصوص رعایت مباحث اخلاقی گفت:  دین مقدس اسلام برای رعایت اخلاق، انضباط فردی و اجتماعی اهمیت ویژه ای قائل است. مسئول نمایندگی […]

به گزارش بابل نوین، به نقل از  سپاه نیوز حجت الاسلام والمسلمین یدالله غلامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران در جلسه مشورتی رده‌های نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا مازندران در خصوص رعایت مباحث اخلاقی گفت:  دین مقدس اسلام برای رعایت اخلاق، انضباط فردی و اجتماعی اهمیت ویژه ای قائل است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران اشاره کرد: مسئولیت در اسلام یک امانت است و انسانی که امانت را به عهده گرفته است در حفظ آن باید کوشا بوده و دقت نماید زیرا امانت مسئولیت بر او یک وظیفه شده است.
حجت الاسلام والمسلمین غلامی افزود: انسان مسئول در مرحله نخست باید خود عامل بوده تا بتواند دیگران را به داشتن سلامت اخلاق دینی، رعایت نظم و انضباط  و اجرای برنامه‌های محول شده سازمانی و شرعی راهنمایی و هدایت کند.
وی  بیان کرد: یک مسئول باید در درجه اول نظم، اخلاق خوب در اجتماع و سازمان  و سپس علم مدیریت  در برنامه ها داشته باشد تا دستورالعمل ها را با دقت نظر  و دقیق اعلام و اجرا کند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا التزام و توجه به معنویت  را لازمه بقاء حیات سپاه و نظام مقدس انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید به عنوان مورد ویژه مورد توجه واقع شود.
گفتنی است در این جلسه با صدور حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه ، حجت الاسلام والمسلمین صادقعلی حکیمی به عنوان مسئول دفتر امور روحانیون  سپاه کربلا معرفی و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین محسن کاتبی در آن مسئولیت تقدیر شد.

انتهای خبر/۰۷

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.