امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 87814
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, فرهنگ و هنر, مذهبی تاریخ انتشار : 19 فروردین 1400 - 14:34 | | ارسال توسط :

مساجد محور فعالیت‌ها در روستاها هستند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابل گفت: مساجد محور فعالیت‌های مذهبی، فرهنگی، هنری و اجتماعی در روستاها هستند.

به گزارش بابل نوین، در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش لاله‌آباد شهرستان بابل در سال۱۴۰۰، که با حضور امام جمعه بخش و دیگر اعضا  برگزار شد، عیسی محمدی فیروزجایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل ضمن تبریک سال نو در اظهار کرد: مساجد محور فعالیت‌های مذهبی، فرهنگی، هنری و اجتماعی در روستاها هستند.

وی افزود: ایجاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در روستاها با جمعیت زیاد اولویت مهم سند بالادستی برنامه ششم توسعه است و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز روند تحقق آن را با جدیت پیگیری می‌کند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل ادامه داد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در هر روستا پس از ثبت نام که در سامانه انجام می‌شود، طبق فعالیت و برنامه‌هایی که در طول سال و مناسبت‌های مختلف اجرا و جمعیتی را که تحت پوشش قرار می‌دهند و در سامانه بچه‌های مسجد مستندات را بارگذاری می‌کنند، از سرانه بودجه به طور مستقیم برخوردار می‌شوند.

محمدی فیروزجایی در پایان از اعضای حاضر در جلسه، اهتمام و همکاری بیشتر برای تاسیس کانون‌های مساجد در روستاها را خواستار شد.

 

تنظیم خبر: روح اله قلی پور

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.