امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 57450
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 29 اردیبهشت 1396 - 17:28 | | ارسال توسط :

مشارکت و حضور پرشور مردم در انتخابات ضامن بقای انقلاب اسلامی است

آیت الله علما برگزاری انتخابات پر شور را به منزله حمایت از اسلام و نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: مشارکت و حضور پرشور مردم در انتخابات ضامن بقای انقلاب اسلامی است.

به گزارش بابل نوین، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته، ابراز داشت: مشارکت و حضور پرشور مردم در انتخابات ضامن بقای انقلاب اسلامی است.

امام جمعه کرمانشاه افزود: حضور گسترده و پرشور مردم در عرصه انتخابات بیانگر مسؤولیت پذیری آنها بوده و قطعأ به فرموده رهبر معظم انقلاب برنده این انتخابات نیز خود این مردم و نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات پرشور و گسترده در حقیقت جشن ملت ایران و آری به اسلام و نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب است.

وی بیان داشت: برگزاری انتخابات آزاد در ایران افتخاری بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی است، ملت همیشه در صحنه ایران همواره در برهه های حساس یاری گر انقلاب و نظام اسلامی هستند.

آیت الله علما اظهار داشت: ملت ایران همواره پاسخ تهدیدات و توطئه های مستکبران و دشمنان انقلاب را با حضور گسترده در عرصه هایی چون راهپیمایی ها و انتخابات داده اند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: حدود چهار دهه در کشور انتخابات برگزار شده که این امر بیانگر دموکراسی یا مردم سالاری در کشور است، مردم با حضور در پای صندوق های اخذ رأی در حقیقت مردم سالاری دینی را به نمایش می گذارند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه برنده اصلی انتخابات را مردم و نظام جمهوری اسلامی خواند و عنوان داشت: مردم با حضور در پای صندوق های اخذ رأی در حقیقت به نظام جمهوری اسلامی ایران رأی دادند.

آیت الله علما مطرح کرد: حضور در انتخابات ضامن بقای نظام جمهوری اسلامی بوده و حفظ نظام اسلامی تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) از اوجب واجبات است.

وی در پایان تأکید کرد: برگزاری انتخابات پرشور و حضور مردم با هر سلیقه ای موجب اقتدار بیشتر نظام و ترس و عقب نشینی دشمنان خواهد شد.

منبع: رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.