امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 57449
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 29 اردیبهشت 1396 - 17:23 | | ارسال توسط :

پیروز انتخابات مردم هستند

امام جمعه شهرری با تاکید براینکه بعد از انتخابات رقابت‌ها باید به رفاقت‌ها تبدیل شود، گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رای بیانگر پیروزی آنان است.

به گزارش بابل نوین، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری، امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: انسان متقی تابع محض اوامر و نواهی الهی است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ماه رمضان، بیان داشت: ایام ماه شعبان در حال سپری است ما باید از خداوند بخواهیم که از گناهان ما در این روزهای پایانی بگذرد. رمضان ماه خداست بنابراین برای ورود به آن اگر حق الناسی بر گردن دارید ادا و اگر کدورتی در دل هست آن را از وجودتان پاک کنید تا پاک و مطهر وارد این ماه پرفیض شوید.

حجت الاسلام شاهچراغی با اشاره به حماسه ۹۶، ابراز کرد: امام راحل و رهبر معظم انقلاب مدام مردم را به حضور در پای صندوق‌های رای دعوت کرده‌اند چرا که حضور و شرکت مردم برای رای دهی بسیار مهم و ارزشمند است.

امام جمعه شهرری ادامه داد: حضور و رای دادن مردم آثار و برکات بسیاری برای کشور دارد، امروز آنچه برای انقلاب اسلامی مهم است حضور و شرکت مردم در انتخابات است. حرکت و رای دهی مردم منجر به شگفتی دشمن می‌شود و این بزرگترین پیروزی برای کشور به شمار می‌رود.

وی تاکید کرد: هر فردی که در انتخابات آرای بیشتری را کسب کند رییس جمهور قانونی کشور خواهد بود بنابراین باید نظم و انظباط در جامعه بعد از انتخابات همچنان برقرار باشد و این مهم تنها با مراعات قانون عملی می‌شود.

حجت الاسلام شاهچراغی ادامه داد: مردم نشان دادند که اگر کسی تعدی و تخلفی داشته باشد بر دهن او خواهند زد بنابراین همه باید تابع قانون باشیم و در پایان انتخابات نیز باید رقابت‌ها باید به رفاقت‌ها تبدیل شود.

امام جمعه شهرری با اشاره به اهمیت شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: شوراها اهمیتی کمتر از ریاست جمهوری ندارد بنابراین در انتخاب خود دقت کنید.

وی در پایان درباره آزاد سازی خرمشهر، خاطر نشان کرد: ملت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حماسه‌های فراوانی خلق کردند یکی از آن حماسه‌ها روز آزادی سازی خرمشهر است رزمندگان در آن روز کمر دشمن را شکستند و دشمن آرزوی اینکه یک وجب از خاک ما را تصاحب کند بردلش باقی ماند./م

منبع: رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.