امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 66734
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 08 مهر 1396 - 9:12 | | ارسال توسط :

معاون آموزشی دانشگاه مازندران: دفتر دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه مازندران گشایش یافت

به گزارش بابل نوین، معاون آموزشی دانشگاه مازندران گفت: دفتر دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه مازندران گشایش یافت. علی اکبر باقری در جمع خبرنگاران از افتتاح دفتر دانشجویان غیر ایرانی در دانشگاه مازندران خبر داد و اظهار کرد: دفتر دانشجویان غیرایرانی دانشگاه مازندران با تلاش رئیس دانشگاه مازندران و همکاری معاونت ها و روابط بین الملل دانشگاه […]

به گزارش بابل نوین، معاون آموزشی دانشگاه مازندران گفت: دفتر دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه مازندران گشایش یافت.
علی اکبر باقری در جمع خبرنگاران از افتتاح دفتر دانشجویان غیر ایرانی در دانشگاه مازندران خبر داد و اظهار کرد: دفتر دانشجویان غیرایرانی دانشگاه مازندران با تلاش رئیس دانشگاه مازندران و همکاری معاونت ها و روابط بین الملل دانشگاه به عنوان یکی از دفترهای زیر مجموعه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی شکل گرفت و افتتاح شد.
وی خاطرنشان کرد: این دفتر برای سیاست‌های عملیاتی دانشگاه مازندران در جذب دانشجویان غیرایرانی و توسعه روابط با دانشگاه های خارج از کشور به ویژه کشورهای اسلامی و همسایه ایجاد شد.
معاون آموزشی دانشگاه مازندران تصریح کرد: یکی از اهداف این دفتر ایجاد هماهنگی با دفتر روابط بین الملل، مرکز آموزش زبان فارسی معاونت دانشجویی، امور آموزشی، تحصیلات تکمیلی و دیگر بخش های مرتبط با پذیرش و تحصیل دانشجویان غیرایرانی بوده و نقش پل ارتباطی را دارد.
باقری با بیان اینکه این دفتر سومین مرکز برای ارتباط با پذیرش و آموزش دانشجویان غیر ایرانی است،گفت: در حال حاضر دانشجویانی از کشورهای مختلف مثل عراق، سوریه، یمن، تاجیکستان در دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
وی با بیان اینکه ظرفیت و قابلیت دانشگاه مازندران از نظر توانمندی های علمی و پژوهشی اعضای هیأت علمی، امکانات مورد نیاز و حتی جاذبه های موقعیت جغرافیایی بسیار بالا است، خاطرنشان کرد: این دانشگاه در صورت برقراری ارتباط علمی و فرهنگی با دیگر کشورها و شناساندن جایگاه علمی و موقعیت جغرافیایی خود به آن ها در جذب دانشجویان غیرایرانی بسیار موفق تر از حال حاضر خواهد بود.
منبع:ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.