امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 66735
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 08 مهر 1396 - 9:14 | | ارسال توسط :

دبیر اجرایی مسابقات مناظرات دانشجویی مازندران: ۱۲تیم دانشجویی در مازندران، مناظره را تمرین می کنند

به گزارش بابل نوین، دبیر اجرایی مسابقات مناظرات دانشجویی مازندران از حضور ۱۲تیم دانشجویی در این رقابت ها خبرداد. رمضان مهدی زاده در نشست خبری با خبرنگاران در دانشگاه مازندران اظهار کرد: دومین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی مازندران با حضور ۱۲ تیم از دانشگاه‌ مازندران، علوم پزشکی بابل، علوم پزشکی مازندران، دانشگاه آزاد بابل و دانشگاه […]

به گزارش بابل نوین، دبیر اجرایی مسابقات مناظرات دانشجویی مازندران از حضور ۱۲تیم دانشجویی در این رقابت ها خبرداد.
رمضان مهدی زاده در نشست خبری با خبرنگاران در دانشگاه مازندران اظهار کرد: دومین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی مازندران با حضور ۱۲ تیم از دانشگاه‌ مازندران، علوم پزشکی بابل، علوم پزشکی مازندران، دانشگاه آزاد بابل و دانشگاه آیت‌الله آملی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه ۳۴ پسر و ۱۴ دختر در ۱۷ رشته با هم به رقابت می‌پردازند، خاطرنشان کرد: مدیریت، علوم سیاسی، اقتصاد، حقوق، روان‌شناسی، توسعه اقتصادی، تاریخ، فقه والهیات، فقه و حقوق، جامعه شناسی، علوم قرآنی و حدیث، عمران، کامپیوتر، پزشکی، دندانپزشکی، بیوشیمی، هوش بری و رادیولوژی از جمله رشته‌هایی است که در مسابقات مناظرات دانشجویی قرار دارند.
دبیر اجرایی مسابقات مناظرات دانشجویی تصریح کرد: سه نفر در مقطع دکتری، ۱۰ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۳۵ نفر در مقطع کارشناسی در این مسابقات حضور دارند.
مهدی‌زاده با بیان اینکه دو کارگاه آموزشی در زمینه فن بیان، مذاکره و مناظره برای دانشجویان برگزار شد، گفت: حدود ۲۵۰ گذاره در اختیار دانشجویان قرار گرفته است و تیم ها به صورت مخالف و موافق با هم رقابت می کنند.
وی با اشاره به اینکه ۱۴ مسابقه با ۱۴ گذاره به صورت حذفی برگزار می‌شود، یادآور شد: در نهایت ۳ تیم به عنوان تیم‌های برتر و یک تیم هم به عنوان تیم اخلاق معرفی می‌شود و تیم نخست به مسابقات ملی راه پیدا می‌کند.
دبیر اجرایی مسابقات مناظرات دانشجویی مازندران خاطرنشان کرد: موضوعات مورد نظر برای مسابقات در زمینه‌های اقتصادمقاومتی، تحریم، رشد علمی، توسعه، عدالت، آزادی، الگوی عزاداری، صنعت گردشگری، اشتغال، کودکان کار، واردات کالا و دولت اعتدال است.
مهدی‌زاده گفت: به صورت کلی ۱۲ داور این مسابقات را پشتیبانی می‌کنند که تمام این افراد از استان هستند و ۳۲ ملاک برای داوری در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: این مسابقات ۱۱ و ۱۲ مهرماه در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.

منبع:ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.