امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 57219
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 27 اردیبهشت 1396 - 10:04 | | ارسال توسط :

ملاک انتخاب اصلح تعهد به بیت‌المال باشد

رئیس ستاد حجت الاسلام رئیسی در مازندران گفت: ملاک انتخاب اصلح بنابر قرآن کریم این است که "علم به چگونگی رفتار در زمان مشکلات داشته باشد و همچنین نسبت به اموال بیت المال تعهد داشته باشند.

به گزارش بابل نوین، حجت الاسلام سیدمحمود نبویان در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه مازندران اظهار کرد: ملاک انتخاب اصلح بنابر قرآن کریم این است که “علم به چگونگی رفتار در زمان مشکلات داشته باشد و همچنین نسبت به اموال بیت المال تعهد داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در چهار سال گذشته ۱۷ هزار کارخانه تعطیل شده و بیش از ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار بیکار افزایش پیدا کرده است، بیان کرد: در حالی که در دولت دهم ما ابزار کشاورزی صادر می کردیم اما هم اکنون این ابزار را وارد م یکنیم که برخی افراد از این واردات سود می برند.

نبویان با بیان اینکه لازم است که کاندیدای مورد نظر باید دارایی های خود را شفاف اعلام کنند، افزود: دولت کنونی با واردات کالاهای غیرضروری موجب بیکاری و تعطیلی کارخانه ها شد.

وی گفت: در حالی که جوانان و نخبگان ما در کشور می توانند ابزارهای پیشرفته تولید کنند اما دولت کنونی با تکیه بر تولیدات خارجی موجب بیکاری این جوانان می شوند.

نبویان با اشاره به اینکه برخی مسئولان در حالی که دارای سرمایه های هنگفتی هستند هیچگاه افراد محروم و مستضعف را درک نمی کنند، گفت: در حالی که ما در کشور به غنی سازی های نسل ۸ رسیده بودیم اما با مذاکرات تمام این دستاوردها به انبار فرستاده شد.

رئیس ستاد حجت الاسلام رئیسی در مازندران با تاکید بر اینکه در کشور بازتاب داده شده که تمامی مراحل مذاکره زیرنظر رهبری بوده است و این یک دروغ محض است، یادآور شد: تحریم ها ۴ دسته هستند هسته ای، موشکی، حقوق بشر، دفاع از تروریست ها از جمله تحریم هایی که بود که باید رفع می شد اما هیچکدام از آنها رفع نشد.

وی گفت: در حالی که پس از گذشت یک سال از اجرای برجام گذشته است اما هیچگونه رابطه بانکی برقرار نشده است و می توان گفت که دولت کنونی قهرمان ما نمی توانیم است./ص

ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.