امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 57535
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1396 - 5:24 | | ارسال توسط :

ملت ایران قاعده اسلام اصیل و قدرت ملی را به نمایش گذاشت

به گزارش بابل نوین، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت یکی از شهدای این حزب در حسینیه مجدل زون، درباره نشست ریاض با حضور جمعی از کشورهای اسلامی و همچنین رییس جمهور آمریکا گفت: جبهه بندی آمریکایی و عربی و اسلامی در عربستان بر ضعف آنها تأکید دارد […]

به گزارش بابل نوین، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت یکی از شهدای این حزب در حسینیه مجدل زون، درباره نشست ریاض با حضور جمعی از کشورهای اسلامی و همچنین رییس جمهور آمریکا گفت: جبهه بندی آمریکایی و عربی و اسلامی در عربستان بر ضعف آنها تأکید دارد نه قدرت. دلیل این مدعا اینست که رییس جمهور دیوانه آمریکا می خواهد عیب های کشور را سرپوش گذاشته تا به میلیاردها دلار از عربستان دست یابد.

وی افزود: این مساله نیز ضعف آمریکا را نشان می دهد چرا که نتوانسته به اهداف خود در عراق و سوریه و فلسطین و منطقه برسد و توانایی ایستادگی در برابر جمهوری اسلامی ایران و نابودی حزب الله و مقاومت اسلامی و همچنین پایان بحران سوریه به سود خود را ندارد.

این روحانی لبنانی تصریح کرد: اگر هدف نشست های آمریکایی ـ عربی در عربستان ارسال پیام تهدید و ایجاد هراس نزد ما است، ما هیچ هراسی نداریم بلکه به ضعف آنان می خندیم. ما به آنان به چشم ضعیفانی می نگریم که توانایی انجام هیچ مساله ای را در منطقه ندارند.

حجت الاسلام صفی الدین اظهار داشت که سرنوشت منطقه با سلاح و بازوان مقاومت و خون مجاهدان ترسیم می شود نه بر اساس این تعفن و سرسپردگی عربی به آمریکا. این نشست برگزار می شود و به پایان می رسد اما اضاع برای آمریکا و همپیمانان آن در منطقه به مراتب بدتر خواهد شد.

عضو ارشد حزب الله با اشاره به اینکه آینده از آن مقاومت است، ادامه داد: آمریکا امروزه به مراتب ضعیف تر از سال های ۱۹۸۲ و ۱۹۸۳ است؛ سال هایی که به بهانه های مختلف به جنوب لبنان آمد. این کشور هم اکنون نیز با وجود اسرائیل و عربستان و اموال عربی بسیار ضعیفتر از زمانی است که جنگ ۸ ساله را علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخت.

وی تأکید کرد که ایران مقاومت کرد و به پیروزی رسید و جمهوری اسلامی ایران همچنان استوار است. قاعده اسلام اصیل و قدرت ملی را روز گذشته در بزرگترین رقابت انتخاباتی در کشورهای عربی و اسلامی شاهد بودیم.

حجت الاسلام صفی الدین ادامه داد: شیوخ عرب که چیزی از دموکراسی و ملت نمی دانند و کمیساریای عالی انتخابات ندارند هم اکنون ایران و آینده آن را تهدید می کنند. این در حالی است که نظام ایران به ملتی اعتماد دارد که در لحظات سخت، حضوری ده ها میلیونی در صحنه داشته تا پایبندی خود را به نظام اسلامی به نمایش بگذارد.

رییس شورای اجرایی حزب الله خاطرنشان ساخت: ملت ایران در راه دفاع از جمهوری اسلامی ایران و ارزش ها و مبانی آن جانفشانی کرده است و در کنار مقاومت اسلامی، پرچم فلسطین را به اهتزار درمی آورد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.