امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 8 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 83362
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار مازندران تاریخ انتشار : 02 شهریور 1397 - 13:30 | | ارسال توسط :

ممنوعیت تردد کامیون در محور هراز/اعمال محدودیت‌ها در محور کندوان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از ممنوعیت تردد کامیون در محور هراز از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 امروز( پنج شنبه) یک شهریورماه و از ساعت 6 صبح فردا (جمعه) تا ساعت 12 ظهر روز شنبه 3 شهریورماه از محور هراز خبر داد.

به گزارش بابل نوین، سرهنگ علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما افزود: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در ایام تعطیلات عید قربان در محورهای مواصلاتی استان، محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال شد.

وی تصریح کرد: تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه۴ شهریورماه از محورهای “کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه” ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران، اضافه کرد: تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

قدمی با اشاره به محدودیت ترافیک در محور کندوان، گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۲ شهریورماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۳ شهریورماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۳ شهریورماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی افزود: در محور هراز نیز تردد کلیه تریلرها از این محور ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ امروز پنج شنبه و همچنین از ساعت ۶ صبح روز جمعه تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۳ شهریورماه از محور هراز ممنوع است.

وی گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۳ شهریورماه از “رودهن” به سمت “آمل” ممنوع بوده و از ساعت ۱۴ روز جمعه ۲ شهریورماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه با اعلام ماموران مستقر در محل، از”آب اسک” به سمت “رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.

قدمی ادامه داد: تردد کلیه تریلی ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ فردا (جمعه) ۲ مردادماه از محور فیروزکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به حجم بالای ترافیک در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۳۰ و ۳۱ مردادماه در محورهای مواصلاتی استان به رانندگان وسایل نقلیه و مسافران توصیه کرد: ضمن مدیریت سفر، بازگشت خود را به ساعات پایانی روز جمعه موکول نکنند.

قدمی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

خبرنگار: ربابه قنبری مصیر

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.