امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 6367
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 06 خرداد 1394 - 0:18 | | ارسال توسط :

«من دیه گو مارادونا هستم» در سینما آزادی بابل/«ایران برگر» با فروش کمتر از «استراحت مطلق» به کار خود پایان داد

محمد محمودی| فیلم «من دیه گو مارادونا هستم» هفتمین ساخته بهرام توکلی از فردا آماده  نمایش و اکران می شود. امروز، بعد از حدود یکماه نمایش فیلم «ایران برگر» در سینما آزادی،پوستر فیلم جدید، طبق قرداد سینما با مدیران پخش معرفی و نصب گردید. «منوچهر منفرد» در گفتگویی کوتاه،عنوان داشت:«ایران برگر،ساخته ی مسعود جعفری جوزانی بدلیل فروش خوب […]

محمد محمودی| فیلم «من دیه گو مارادونا هستم» هفتمین ساخته بهرام توکلی از فردا آماده  نمایش و اکران می شود.۷۸۷۸۷۸

امروز، بعد از حدود یکماه نمایش فیلم «ایران برگر» در سینما آزادی،پوستر فیلم جدید، طبق قرداد سینما با مدیران پخش معرفی و نصب گردید.

«منوچهر منفرد» در گفتگویی کوتاه،عنوان داشت:«ایران برگر،ساخته ی مسعود جعفری جوزانی بدلیل فروش خوب و بالای آن تا امروز سانس های خود را در سینما ثابت نگه داشت.»

جدیدترین ساخته ی جعفری جوزانی،در تاریخ ۱۳اردیبهشت ۹۴، بر رویِ پرده سینما آزادی بابل قرار گرفت.همچنین مسؤل گیشه بلیط اذعان داشت:«قرار بود ابتدا فیلم «لامپ ۱۰۰» ساخته سعید آقاخانی فیلم بعدی باشد،اما به دلیل پخش طولانی آن و اکرانِ طولانی مدت آن و نزدیک بودن به زمان پخش در نمایش های خانگی،اولین گزینه اکران، فیلم تحسین شده ی بهرام توکلی انتخاب شد.»

«من دیه گو مارادونا هستم» در اولین سانس خود، ساعت ۱۰صبح آماده نمایش در سینما آزادی بابل خواهد بود و آخرین سانس آن، طبق گفته وی،ساعت ۲۰:۳۰ اعلام شده است.فیلم «ایران برگر»تا امشب فروشی نزدیک به ۱۵میلیون و ۸۰۰هزار تومان داشته که این فیلم در مقایسه با فیلمی چون«استراحت مطلق» عبدالرضا کاهانی،نسبت به همین اندازه زمانی، فروشی کمتر داشته است.که این نشان دهنده ی تأثیر سینمای خاص بر مخاطبِ خاص، بدون حتی تبلیغ فیلم می باشد.

«من دیه گو مارادونا هستم» از ۹ اردیبهشت اکران عمومی خود را آغاز کرده است و با فروشی نزدیک به ۴۰۰میلیون تومان،رتبه ۶(ششم) را در لیست فروش فیلم ِ سینماهای مکانیزه کشور؛ در سال ۹۴ دارد.۴۴۴۷۸۶۷۸۷۸

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.