امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 54653
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 27 فروردین 1396 - 10:23 | | ارسال توسط :

مهاجرت معکوس در یک مینی‌سریال مطرح می‌شود

مجید تربتی‌فرد مهاجرت معکوس را موضوع مینی سریال خود قرار داد.

به گزارش بابل نوین، مجید تربتی‌فرد کارگردان مجموعه‌های تلویزیونی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره فعالیت‌های اخیر خود در عرصه سیما گفت: هم اکنون مشغول نگارش فیلمنامه یک مینی سریال هستم که بعد از اتمام آن و بر طبق شرایط مناسب یک ماه دیگر وارد مرحله پیش تولید خواهیم شد.

وی در ادامه در خصوص زمان آغاز تصویربرداری این مجموعه عنوان کرد: طبق برنامه ریزی‌ها و تصمیم‌های انجام شده تا دو ماه دیگر کار را کلید خواهیم زد.

تربتی‌فرد اظهار داشت: این مینی سریال در ۶ قسمت، ۴۵ دقیقه‌ای با ژانری اجتماعی به موضوع مهاجرت معکوس جوانان از روستا‌ها به شهرهای بزرگ می‌پردازد.

وی درخصوص پخش این مجموعه بیان کرد: با توجه به موضوع سریال زمان خاص و مناسبتی را برای او در نظر نگرفته‌ایم و با دو شبکه تلویزیونی برای پخش آن رایزنی کرده‌ایم.

تربتی فرد درخصوص همکاری خود با برادرش گفت: تهیه کننده این مجموعه مهدی تربتی‌فرد است و با برادرم همکاری خواهم کرد.

وی درباره انتخاب بازیگران خود در سنین جوانان خاطر نشان کرد: با توجه به فیلمنامه‌ای که داریم از هر قشر بازیگر در کار ما وجود دارد و برفراخور مخاطبان جوانانمان اکثر بازیگران هم جوان هستند و از پتانسیل‌های جوانمان در عرصه بازیگری خواهیم داشت.

تربتی‌فرد در پایان درخصوص خلاصه داستان این مجموعه داستانی توضیح داد: این مینی سریال در ۶ قسمت اشاره‌ای به مهاجرت معکوس افرادی دارد که از شهر های خودشان به بهانه امید پیدا کردن شغلی مناسب به شهر های بزرگ مهاجرت می‌کنند و با مشکلات شهرنشینی روبرو می‌شوند. /ص

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.