امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 53479
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 14 فروردین 1396 - 20:37 | | ارسال توسط :

مهدی جلوه تست دوپینگ داد

به گزارش بابل نوین، مرحله یک چهارم نهایی یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر  ۱۹ سال آسیا و انتخابی جهان امروز (دوشنبه) در شهر نایپیداو میانمار پیگیری شد. تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در سومین مسابقه این مرحله به مصاف تایلند رفت و با شکست سه بر صفر این تیم، علاوه بر صعود […]

به گزارش بابل نوین، مرحله یک چهارم نهایی یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر  ۱۹ سال آسیا و انتخابی جهان امروز (دوشنبه) در شهر نایپیداو میانمار پیگیری شد.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در سومین مسابقه این مرحله به مصاف تایلند رفت و با شکست سه بر صفر این تیم، علاوه بر صعود به مرحله نیمه نهایی و چهار تیم برتر، سهمیه حضور در رقابت های جهانی بحرین را به دست آورد.

پس از پایان این مسابقه مهدی جلوه برای تست دوپینگ از سوی مسئولین برگزاری مسابقات دعوت شد که این بازیکن به همراه رضا نصیری فیزیوتراپ تیم ملی والیبال نوجوانان برای ارائه نمونه رفت.

تیم های کره جنوبی، ژاپن و ایران با شکست حریفان خود به مرحله نیمه نهایی و چهار تیم برتر صعود کردند و تیم های استرالیا و چین از دقایقی دیگر برای آخرین سهمیه جهانی و صعود به جمع چهار تیم برتر به مصاف یکدیگر می روند./ص

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.