امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 60017
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی تاریخ انتشار : 02 تیر 1396 - 0:32 | | ارسال توسط :

موسسه کیهان قوت قلب نیروهای انقلاب است

امام‌جمعه بابل گفت: روزنامه کیهان توانسته است در فعالیت‌های خود دست‌های پنهان نفوذ را رو کند، این موسسه قوت قلب نیروهای انقلاب محسوب می‌شود.

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی شامگاه امروز در هجدهمین گردهمایی سالانه نیروهای انقلابی شهرستان بابل در مدرسه علمیه خاتم‌الانبیا(ص) این شهربا بیان راهکارهای عملی برای حفظ تقوای سیاسی، اظهار کرد: بصیرت افزایی، روشنگری و ولایتمداری موجب حفظ تقوای سیاسی می‌شود.

وی افزود: یکی ز مهمترین آثار معنوی ماه مبارک رمضان، انسجام میان آحاد مومنین و نزدیک شدن قلوب آن‌ها است ،نیروهای انقلابی عمر با برکت خود را در فراز و نشیب‌های انقلاب گذراندند و از جان و دل برای انقلاب مایه گذاشتند.

امام‌جمعه بابل ادامه داد: امام راحل در مسیر انقلاب قلب‌ها را منسجم کرد و از آن‌ها قدرتی بزرگ ساخت و در تحقق انقلاب بهره گرفت، مقام معظم رهبری هم با هدایت‌های پیامبرگونه خود همواره تاکید برانسجام مومنین و نیروهای انقلاب جهت پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب و راه امام دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: یکی از جلوه‌های ماه مبارک رمضان تقوا است آن‌هم تقوای سیاسی تا انسان در کنار فعالیت‌های عبادی و شخصی در حوزه اجتماع همپای ولایت، خود را حفظ کند.

حجت‌الاسلام روحانی گفت: از دردهای امیرالمومنین(ع) فقدان تقوای سیاسی در میان برخی یاران آن حضرت بود زیرا برخی‌ها دارای تقوای فردی با پیشانی‌های دارای آثار سجده طولانی بودند اما در عرصه سیاسی بی‌تقوایی نشان دادند.

وی یکی از دلایل پیشرو بودن ملت انقلابی ایران را از مردم هم عصر مولای متقیان در ولایت‌پذیری آنان بیان کرد و افزود: ملت ما بعد از ۳۸ سال از انقلاب اسلامی همچنان وفادار به ولایت و منتظر فرمان ولی‌فقیه برای فداکاری و شهادت در مسیر انقلاب و اسلام هستند.

مسؤول شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل با بیان راهکارهای عملی برای حفظ تقوای سیاسی، خاطرنشان کرد: بصیرت‌افزایی، روشنگری و ولایتمداری موجب حفظ تقوای سیاسی می‌شود.

وی با تمجید از فعالیت‌های روشنگرایانه حسین شریعتمداری نماینده ولی‌فقیه در موسسه کیهان اظهار کرد: آقای شریعتمداری از چهره‌های خدوم رسانه‌ای و با بصیرت انقلاب است و تلاش‌های ایشان برای بصیرت‌افزایی در مسیر انقلاب قابل تقدیر است.

روحانی با بیان این که روزنامه کیهان امروز تنها یک رسانه صرف نیست، یادآور شد: روزنامه کیهان امروز به مکتبی برای فعالیت رسانه‌ای در جهت روشن کردن زوایای تاریک در مسیرانقلاب تبدیل شده است.

وی افزود: روزنامه کیهان توانسته است در فعالیت‌های خود دست‌های پنهان نفوذ را رو کند و شفافیت را به فضای سیاسی کشور وارد نماید، این موسسه قوت قلب نیروهای انقلاب محسوب می‌شود.

امام جمعه بابل در پایان گفت: شهرستان بابل از مناطق پیشرو در مسیر انقلاب بود و به اذعان بسیاری از شخصیت‌های کشور، نیروهای شاخص انقلابی شهرستان بابل جزء نیروهای پیشرو و پشتاز انقلاب در منطقه شمال کشور محسوب می‌شوند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.