امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 53542
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 15 فروردین 1396 - 12:15 | | ارسال توسط :

میثاقیان: استاد تساوی نیستم

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد با بیان اینکه من «استاد تساوی» نیستم، گفت: کسب یک امتیاز بهتر از این است که بازی را واگذار کنیم.

به گزارش بابل نوین،اکبر میثاقیان در خصوص دیدار تیم سیاه جامگان برابر استقلال خوزستان در هفته بیست و ششم لیگ برتر، گفت: دیدار سختی را پیش‌رو داریم و باید به مصاف تیمی برویم که در لیگ قهرمانان نتایج قابل قبولی کسب کرده است و می‌خواهد با پیروزی برابر ما، خود را آماده دیدار برابر لخویای قطر کند.

وی تأکید کرد: پورموسوی تیم خوبی را در این فصل روانه میدان کرده و آنها در آمادگی کامل به سر می‌برند. به همین دلیل کار ما برای این بازی سخت است و بازیکنان باید تلاش کنند تا بتوانند در مشهد سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنند.

سرمربی سیاه‌جامگان مشهد در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود شما «استاد تساوی» در بین مربیان لیگ برتری هستید، گفت: این نظر دوستان است که به من محبت دارند اما کسب یک امتیاز بهتر از این است که بازی را واگذار کنیم و هیچ امتیازی به دست نیاوریم. ما در دیدارهای گذشته‌ همیشه زننده گل اول بودیم اما نتوانستیم آن را حفظ کنیم؛ همین مسئله باعث شده تا سه امتیاز را با یک امتیاز جابجا کنیم، اما امیدوارم مقابل استقلال خوزستان سه امتیاز را کسب کرده و به یک برد شیرین دست پیدا کنیم.

میثاقیان در پاسخ به این پرسش که آیا برای دیدار برابر استقلال خوزستان محروم یا مصدوم هم دارید؟ گفت: ما برای این بازی نه محروم داریم و نه مصدوم، اما در مجموع بازیکن کم داریم و امیدوارم بتوانیم با همین داشته‌هایمان بازی قابل قبولی ارائه بدهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته به دلیل بارش برف و باران در مشهد نتوانستیم تمرینات خوبی را انجام دهیم اما امیدوارم با آمادگی که بازیکنانمان از لحاظ بدنی دارند، بتوانیم به پیروزی دست پیدا کنیم./م

منبع: مهر

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.