امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 16 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 61322
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 23 تیر 1396 - 16:47 | | ارسال توسط :

می‌خواهند از دین مترسک درست کنند تا اسلام ناب از بین برود

به گزارش بابل نوین، امام جمعه کرج گفت: منشأ جنایت اخیر در اردبیل و این کودک‌کشی ولنگاری فرهنگی است و نباید مسائل مربوط به این جنایت سیاسی شود، بنده از خانواده این کودک دلجویی می‌کنم. آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج گفت: منشا جنایت اخیر در اردبیل آذربایجان، ولنگاری […]

به گزارش بابل نوین، امام جمعه کرج گفت: منشأ جنایت اخیر در اردبیل و این کودک‌کشی ولنگاری فرهنگی است و نباید مسائل مربوط به این جنایت سیاسی شود، بنده از خانواده این کودک دلجویی می‌کنم.

آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج گفت: منشا جنایت اخیر در اردبیل آذربایجان، ولنگاری فرهنگی است.

وی با انتقاد از سیاسی کردن این مسئله گفت: نباید مسائل مربوط به این جنایت سیاسی شود و بنده از خانواده این کودک دلجویی می‌کنم.

امام جمعه کرج ادامه داد: باید این اتفاق شوم درس عبرت برای همه شود و مقصر اصلی آن بی‌بند و باری‌ها و ولنگاری غرب است که در حال رسوخ به دین و آموزش‌های ما است.

حسینی همدانی با اینکه ماشین حریم خصوصی نیست اضافه کرد: وقتی کسانی می‌گویند، ما نمی‌خواهیم به بهشت برویم، متوجه از بین بردن بنیان‌ها اسلامی نیستند و عاقبت این دیدگاه سکولار نمودن جامعه است و آن را برای مفاسد اجتماعی و سیاسی آماده می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید از ظالم دوری جست و مقاومت کرد و باید امروز پیشرفت علمی را به نوعی مقابله با دشمن و استکبار در بیاوریم، باید بنا به مقتضیات زمان خود حرکت کنیم و ایران اسلامی باید علم خود را در فضای جهان اسلام به نحوی بگستراند که نفوذ فرهنگی، سیاسی و علمی‌اش گسترش پیدا کند.

امام جمعه کرج با انتقاد از انحراف عقیده‌ای برخی از افراد گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با ایجاد موانع سخت و نرم و ایجاد فرقه‌های انحرافی سعی دارند افکار پلید، عقاید باطل، محتوای شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی را با هدف منحرف کردن اصول اسلام ترویج کنند و شیعه لندنی بودن را گسترش دهند.

وی با بیان اینکه در بیوت برخی مراجع دشمن نفوذ کرده است افزود: می‌خواهند با انحراف از تفکرات ناب اسلامی مرجعیت شیعه را منحرف کرده و از دین مترسک درست کنند تا اسلام ناب از بین برود.

حسینی همدانی با انتقاد از سران نفاق در ۱۸ تیر سال ۷۸ گفت: با برنامه‌ریزی طولانی که دشمنان داخلی و خارجی انجام دادند فکر کردند به موفقیت می‌رسند ولی مردم بزرگ ایران با حضور حماسی درسال ۷۸ و ۸۸ این فتنه‌ها را در هم شکستند که باید عبرتی برای آیندگان باشد.

امام جمعه کرج شورای نگهبان را نبض جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: یکی از معضلات انتخابات شهر و روستاها این است که وظیفه نظارت بر عده‌ای شورای نگهبان نیست و افرادی هستند که به هیچ عنوان صلاحیت ندارند ولی در شورای شهر و روستاها تایید صلاحیت می‌شوند که جای تاسف دارد.

نماینده ولی فقیه در البرز گفت: ایران کمک‌های مستشاری بزرگی به مردم عراق کرد و جوانان این کشور با مقاومت اسلامی موصل را آزاد کردند و این نقطه عطف آزادی تمام مناطق اسلامی از دست تکفیری‌ها است.

وی با تقدیر از شهدای مدافع حرم اظهار داشت: این پیروزی نشان‌دهنده این است که امنیت مرزهای ایران تامین شده و هرگز این رزمندگان برای پول به جبهه نرفته‌اند و کسانی که خلاف واقع حرف می‌زنند لااقل جرات دستور پرتاب موشک را داشته باشند.

آیت‌الله حسینی همدانی صنعت موشکی را افتخار کشور شمرد و ادامه دادند: باید پاسخ مزخرفات آمریکا را داد و دشمنان می‌گویند باید روابط خوبی با تهران داشته باشیم و باید مسؤولین در دشمن‌شناسی از مردم عقب نمانند و قاطبه مردم ایران می‌دانند، آمریکا دشمن درجه یک ملت ما است.

وی خاطرنشان کرد: دولتمردان حاشیه‌سازی را تمام کنند و به فکر مشکلات مردم باشند و دوباره شاهد تورم دو رقمی و وعده‌های روی زمین‌مانده هستیم که باید به درد ملت رسیدگی شود.

نماینده ولی فقیه البرز با اینکه نمایندگان مجلس باید پاسخگوی حقوق مردم باشند اضافه کرد: قراردادهای محرمانه مانند توتال باید بررسی شود و نباید با ترساندن مانند برجام کشور را در اختیار دشمنانی مانند فرانسه قرار دهیم که سابقه عهدشکنی دارد.

امام جمعه کرج دفاع از مظلوم را آرمان انقلاب بیان کرد و افزود: در میانمار و یمن نسل‌کشی‌های فجیعی در حال انجام است و باید دانشجویان و طلاب جوان این اهداف عالی را دنبال کنند و نکند دستگاه قضایی مسلمانان کشمیر را فراموش کنند و وظیفه انسانی را فراموش نماییم.

وی تأکید کرد: باید با خبرسازی این جنایات را به دنیا معرفی کنیم./م

منبع: فارس

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.